انتقاد تند پیشکسوت استقلال از هیات مدیره

علیرضا اکبر پور در مورد بازی استقلال مقابل العین امارات گفت: این دیدار به خودی خود سخت بود اما استقلال با نداشتن امید هایش یعنی امید نورافکن و امید ابراهیمی کار سخت تری هم دارد چرا که این دو هافبک هم تخریبی هستند و هم بازیسازی می کنند اما حالا من نمی دانم علیرضا منصوریان چه فکری در این رابطه خواهد داشت.

اکبر پور در ادامه گفت: در العین امارات هستند بازیکنانی که تاثیرگذارند و باید مهار بشوند. شاید منصوریان از فرشید باقری و مجید حسینی در این پست استفاده کند اما به هر حال کار سختی دارد چرا که از کار انداختن «عمر عبدالرحمان» کار بسیار سختی است.

وی در مورد محروم کردن تماشاگران پرسپولیس گفت: به نظر من کنفدراسیون فوتبال آسیا روی فوتبال ایران زوم کرده و منتظر بهانه است تا به فوتبال ایران ضربه بزند. نبود تماشاگر کاملا به سود تیم لخویای قطر خواهد شد و در این موضوع شکی وجود ندارد. تصور کنید ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم باشند. در این صورت هر تیمی مقابل نماینده ایران دو بر صفر همان قبل از بازی عقب است.  

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه در این اتفاق فدراسیون فوتبال هم مقصر است یا نه؟ گفت: صد درصد همینطور است. فدراسیون هم باید توجیه و هم باید پیشگیری می کرد. فدراسیون باید قوی تر از این عمل کند. هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران.

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه این تیم در نقل و انتقالات هیچ حرکتی انجام نداده و هنوز هیات مدیره هم ندارد، گفت: شرایط مثل پارسال شده است. مگر می شود هیات مدیره و مدیرعامل مشخص نباشند؟ برای استقلال هر روزی که می گذرد و این تیم بازیکن نمی گیرد اشکال دارد آن هم در روزهایی که پرسپولیس و سپاهان و دیگر رقبا در حال تکمیل کادرهای خودشان هستند. برای استقلال تک تک این روزها طلا است و باید مذاکرات و قراردادهای مختلفی تا الان بسته شده باشد چرا که هم بازیکنان خوب تمام می شوند و هم بازیکنان اگر دیر جذب شوند دیر هم هماهنگ می شوند. پارسال هم همینطور شد، استقلال سه تا بازی انجام داده بود و سه تا مدیر داشت.  

وی در ادامه افزود: برای استقلال متاسفم که در چنین شرایطی قراردارد. مدیریت این باشگاه خواب است. وزارت ورزش هم باید هر چه سریعتر هم هیات مدیره و مدیر عامل را مشخص کند و هم پیگیر مطالبات بازیکنانی باشد که با این موضوع مشکل دارند. من فکر می کنم شاید وزارت ورزش به خاطر مسابقات آسیا باشد که هیات مدیره را معرفی نمی کند اما واقعیت این است که همه چیز در استقلال درهم و برهم است!