طلب 20 میلیاردی پرسپولیس از سازمان لیگ

بازیکنان پرسپولیس تا اینجای فصل 70 درصد از قراردادشان را از باشگاه دریافت کرده‌اند و جدا از 30 درصد طلبشان، 20 درصد دیگر هم به خاطر پاداش قهرمانی و صعود از گروه (لیگ قهرمانان آسیا) از باشگاه طلبکارند. البته در صورت حذف پرسپولیس (شکست احتمالی مقابل لخویا)  از این مرحله از لیگ قهرمانان پاداش 10 درصدی صعود به آنها تعلق نخواهد گرفت. در چنین شرایطی آنها از باشگاه خواسته بودند قبل از بازی برگشت با لخویا با آنها تسویه حساب شود که این اتفاق رخ نداد. به خاطر همین مسئله هم است که علی‌اکبر طاهری چند هفته‌ای در اردوی تیمش حاضر نشد و حتی به قطر هم نرفت.

 

طلب 20 میلیاردی پرسپولیس از سازمان لیگ

باشگاه  پرسپولیس هنوز نتوانسته طلب 20 میلیارد تومانی خود را از سازمان لیگ بابت حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دو زمین دریافت کند. سرپرست باشگاه پرسپولیس اخیرا بارها نزد وزیر ورزش رفت تا این مشکل تیمش را با پادرمیانی او برطرف کند اما هنوز به جایی نرسیده است.

 

تغییرات در راه است

اگرچه وزیر ورزش اخیرا اعلام کرده طاهری به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد اما خیلی‌ها این حمایت وزیر را به بازی برگشت پرسپولیس و لخویا ربط می‌دهند. در واقع این برداشت از صحبت‌های وزیر شده که او قبل از بازی حساس پرسپولیس خواسته آرامش را در این تیم حفظ کند. داورزنی معاون وزیر ورزش در تازه‌ترین اظهارات خود صحبت از تغییرات گسترده در هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال کرده است. او تاکید کرده مدیرعاملان این دو باشگاه هم از سوی اعضای جدید هیئات مدیره‌شان انتخاب خواهند شد. با توجه به اینکه طاهری هم قانونا و به خاطر بازنشستگی نمی‌تواند مدیرعامل باشد طبیعی است که موقعیت خودش در پرسپولیس را در خطر ببند. شاید صعود پرسپولیس به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که موفقیت بزرگی برای این باشگاه به حساب می‌آید تاثیر زیادی در سرنوشت طاهری در باشگاه پرسپولیس داشته باشد و به نوعی او را در این باشگاه ماندنی کند.