برانکو: این یک جنگ بزرگ بود

برانکو ایوانکوویچ که به شدت بابت نتیجه و موفقیت تیمش در جدال برابر لخویا و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان خوشحال بود در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم. زحمت زیادی برای دستیابی به این نتیجه کشیدند و ما یک جنگ بزرگ را با پیروزی و موفقیت به پایان رساندیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم شرایط و فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشتند و ما نیز می توانستیم بهتر از فرصت ها سود ببریم اما با این حال جای خوشحالی است که تیم شایسته به مرحله بعدی رسید و به چیزی که استحقاق داشتیم دست یافتیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: یک بازی خوب را شاهد بودیم و باید از تمام کسانی که در این موفقیت سهیم بودند تشکر کنیم.

برانکو در واکنش به سوالی در خصوص اینکه چه تصوری از بازی امشب داشت گفت: من به هیچ عنوان تصور یک بازی آسان را نداشتم، همانطور که در نشست روز گذشته گفتم، لخویا و پرسپولیس جزو برترین تیم های آسیا هستند. لخویا فوتبال زهرداری به نمایش می گذارد و ما می دانستیم کار آسانی پیش رو نداریم. اما به دنبال نتیجه در دوحه بودیم و خوشحالم به نتیجه رسیدیم اما اعتقادم این است که آنها تیمی خوب و فوق العاده هستند که در لیگ قطر نیز همواره مدعی اصلی بوده اند.

وی ادامه داد: با حضور العربی کار تیم ما در فاز تدافعی سخت تر شد و ما می دانستیم که در ادامه مسابقه کار سخت تری پیش رو داریم اما از ایمان و اعتقاد به شاگردانم برای رسیدن به موفقیت هیچ وقت ناامید نبودم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در واکنش به انیکه سیستم تدافعی آنها برگرفته از چه چیزی بود گفت: کار تدافعی به هیچ عنوان آسان نیست و البته ما رو به یک دفاع صرف نیز نیاوردیم. ما بیشتر به دنبال پرس بودیم و به دنبال این بودیم که از میانه میدان مانع از شکل گیری حملات لخویا شویم. و در نهایت موقعی که صاحب توپ می شویم بهترین فرصت ها را شکل دهیم که دیدید اینطور نیز شد و موقعیت های مناسبی نیز ایجاد کردیم.

سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به این سوال یک خبرنگار که عنوان کرد لخویا امروز در فرم ایده آل خود نبود گفت: من موافق این نظر نیستم و لخویا عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و این را باید بدانید که بازی جلوی پرسپولیس به هیچ عنوان آسان نیست. پرسپولیس تیم خطرناکی است و بهترین تیم ایران است. قهرمان ایران شده و همه امکانات و توان امروز بازیکنانم بازی کردند و طبیعی بود که لخویا کار آسانی برابر ما در پیش نداشت.