هافبک-مهاجم تراکتورسازی تمدید می کند؟

شهرام گودرزی درباره تمدید قراردادش با تیم تراکتورسازی، گفت: برخلاف چیزی که می‌گویند، ماندن من در تراکتورسازی هنوز صددرصد نشده است، اما صحبت‌های خوبی با باشگاه انجام داده‌ام و توافقات خوبی حاصل شده است. سال گذشته من با تراکتورسازی قرارداد یک ساله امضا کردم و الان هم قراردادم به اتمام رسیده است. الان من بازیکن آزاد هستم، اما فکر می‌کنم اوایل هفته جاری رسماً قراردادم را با تیم تراکتورسازی امضا کنم.

وی افزود: من دوست دارم در تراکتورسازی بمانم و به احترام هواداران تراکتورسازی هم تا این لحظه با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام، چون هر جا نشستم گفتم که قرارداد دارم. مخصوصاً در این شرایط سختی که تراکتورسازی دارد و نمی‌توانند بازیکن بگیرد، خدا را خوش نمی‌آید که تیم را تنها بگذارم. من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که یک درصد هم به جدایی از تراکتورسازی و تنها گذاشتن تیمم فکر نمی‌کنم.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم به‌عنوان سرمربی، خاطرنشان کرد: آقا یحیی (گل‌محمدی) چه زمانی که خودش بازی می‌کرد و چه زمانی که به‌عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته، عملکرد خیلی خوب داشته است. او جزو مربیان خیلی خوب فوتبال ما به‌حساب می‌آید و کارنامه درخشانی دارند. گل‌محمدی با جوانان هم ارتباط خوبی برقرار می‌کند. امیدوارم او امسال سال خیلی خوبی به همراه ما در تراکتورسازی داشته باشد.

گودرزی سال آینده را سالی سخت برای تیم تراکتورسازی دانست و یادآور شد: ما سال آینده قطعاً کار سختی خواهیم داشت، اما اگر بازیکنان فعلی که داریم بمانند و قراردادشان را تمدید کنند، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. بازیکنانی که ما داریم، همگی  بازیکنان بزرگ و اسم و رسم‌داری هستند که خودشان یک‌ تنه می‌توانند یک تیم باشند. اگر با این بازیکنان تا نیم‌فصل کارمان را ادامه بدهیم، در نیم‌فصل می‌توانیم دوباره به جمع مدعیان برگردیم. البته تیمی مثل تراکتورسازی که هواداران پرشوری دارد، همیشه برای قهرمانی جلو می‌رود.