آمار خیره کننده طارمی در پنالتی گرفتن

مهدی طارمی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش کادر فنی و بازیکنان و کمک‌های فدراسیون و مدیریت توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. همه کسانی که تیم را حمایت کردند از پزشکان تا تدراکات و هواداران کنار تیم ملی بودند. هواداران یار دوازدهم تیم ملی هستند و خوشحالم که برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود می‌کنیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی در جام جهانی چه برنامه‌ای دارد، گفت: هدف ما این نیست که در جام جهانی فقط 3 بازی انجام دهیم بلکه می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم و با چهار پنج بازی خوب دل مردم را شاد کنیم.

طارمی در مورد گلزنی در سومین بازی متوالی ملی‌ گفت: اول از همه باید از بازیکنان تشکر کنم همه ما یک تیم بودیم من هم سعی می‌کردم وظیفه‌ام را انجام دهم و برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه 25 پنالتی گرفته است، گفت: 10 -15 پنالتی گرفتم مدافعان حریف بی‌احتیاطی می‌کنند. شگرد من گرفتن پنالتی است اما مدافعان هم بی‌احتیاطی می‌کنند.

طارمی در مورد حضور کی‌روش گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و امیدوارم که در جام جهانی در تیم ملی حضور داشته باشد.

مهدی تاکید کرد:‌ امشب همه مردم ایران خوشحال هستند و ما هم این صعود را به مردم تبریک می‌گوییم. 

وی در پایان گفت: خوشحالی مضاعف ما به این دلیل است که توانستیم برای اولین‌بار در تاریخ به صورت پیاپی به جام جهانی صعود کنیم. مردم ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم.