قرارداد کاوه رضایی با استقلال چه می شود؟

در حالی که طی دو ماه اخیر الویت افتخاری. و منصوریان تمدید یازده بازیکن فعلی خودشان بوده است  این اتفاق رخ نداده ؛ احتمالا با این دید که " اگر رضایی به تیم. خارجی منتقل نشود خود به خود باید. یک فصل دیکر هم. در استقلال بماند"  اما جستجو های ما. نشان میدهد که در قرارداد  کاوه رضایی بندی به عنوان"بایست " یا " الزام" وحود ندارد. 


در قرارداد کاوه رضایی در  تابستان  این موضوع به پیشنهاد کاوه رضایی  ذکر شد که " الویت حق مذاکره برای فصل جدید  با استقلال است "  و برخلاف نظر مدیران باشگاه نمی تواند او را زیر فشار بگذارد . در عین حال  استقلال هنوز  بیست درصد قرارداد فصلی که گذشت را نداده  و برای اینکه به توافق جدید هم برسد باید پیش پرداخت جدیدی را به ستاره شان  بدهد که جمع این مبلغ بیش از یک میلیارد تومان خواهد بود. 


در حال حاض  رضایی مهمترین هدف نقل و انتقالاتی از نظر هواداران است اما کسی نمی داند بین بازیکن و باشگاه جه می گذرد و آیا آن ها بعد زا بازی العین نشستی برگزار کرده اند؟او که می تواند با ادامه کار در استقلال امیدواری های جدیدی را برای استقلالی ها ایجاد کند هنوز پای میز نیامده ، اگرچه منصوریان در تلاش است او را به ساختمانی که پارسال با وی قرارداد بست بکشاند .