درخواست سرپرست تراکتورسازی از بازیکنان/ آخرین وضعیت نقل و انتقالات

کاظم محمودی در مورد صعود تیم ملی ایران به جام جهانی گفت: تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشت و کارلوس کی‌روش تیم منسجم و دارای ساختار قوی را آماده حضور در این رقابت‌ها کرد. خوشبختانه با نتایج قابل قبولی که کسب کردیم توانستیم به مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی عنوان کرد: خوشحالیم محمدرضا اخباری و سعید آقایی به عنوان 2 بازیکنی که فصل قبل عضو تراکتورسازی بودند توانستند به تیم ملی کمک کنند و به افتخار صعود جام جهانی برسند.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با شروع تمرینات خاطرنشان کرد: تعطیلات تا روز شنبه ادامه دارد و بعد از آن کار را آغاز می‌کنیم. قرار است قبل از شروع تمرینات یحیی گلمحمدی تمرینات تیم پایه ما را نگاه کند و اگر شرایط مهیا بود آنها در دیداری دوستانه به میدان بروند تا عملکرد بازیکنان دقیق‌تر بررسی شود.

محمودی در رابطه با اظهارنظر سعید آقایی مبنی بر اینکه اعلام کرده تراکتورسازی با او مذاکره نداشته، گفت: آقایی جزء یکی دو بازیکن ابتدایی بود که با او وارد مذاکره شدیم. شخصاً با آقایی تماس گرفتم و در مورد وضعیتش صحبت کردیم. روز 31 اردیبهشت هم به باشگاه گسترش فولاد نامه زدیم و خواستیم با ما در مورد این بازیکن همکاری کنند چرا که ما دو تیم همشهری هستیم و زنوزی مالک این باشگاه همیشه نگاه مثبتی به تراکتورسازی داشته است. مسئولان گسترش فولاد اعلام کردند با توجه به اینکه چک سعید آقایی در اختیارشان است این بازیکن خودش شخصاً با باشگاه صحبت کند تا تکلیف این مسئله مشخص شود.

وی افزود: در مورد اظهارنظر آقایی نمی‌توانم حرفی بزنم شاید او پیشنهاداتی دارد و دوست دارد از تراکتورسازی برود به همین خاطر این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. ما نامه ارسالی به باشگاه گسترش فولاد را داریم و در صورت لزوم می‌توانیم آن را منتشر کنیم. در این چند روز هم به خاطر بازی مهم تیم ملی صحبت نکردیم تا تمرکز این بازیکن برهم نخورد. آقایی بی‌تجربگی کرده که این حرف‌ها را بیان کرده است، باز هم تاکید می‌کنم نامه‌ای که به گسترش فولاد زدیم موجود است.

سرپرست تراکتورسازی در مورد پیام خداحافظی محمد ابراهیمی با هواداران تراکتورسازی اظهار داشت: ابراهیمی یکسال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد. او مطالبات گذشته و بخشی از پول قرارداد امسالش را به صورت نقد می خواهد. شما می‌دانید سردار مصطفی آجرلو در این مدت زحمت زیادی کشیده و با وجود تمامی مشکلات، نداری‌ها، نهایت تلاشش را برای حل مشکلات کرده است. ما نه تنها با ابراهیمی بلکه با سایر بازیکنان تا قبل از شروع لیگ تقریباً تسویه حساب می‌کنیم و بخشی از مطالباتشان را می‌دادیم. بازیکنان باید بدانند هیچکسی به باشگاه کمک نکرده و آجورلو تنها هزینه‌ها را پرداخت می‌کند، تا همینجا هم با وجود تمامی بدهی‌ها کار خوب انجام شده است. بازیکنان که همیشه در هر کاری می‌گویند به خاطر هواداران اینبار به خاطر هواداران یک مقدار صبور باشند و به تراکتورسازی کمک کنند.