تصمیم دایی درباره دو دروازه بان

رضا درویش درباره انتخاب علی حاتم به عنوان سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران اظهار داشت: حاتم از دوستان قدیمی من و علی دایی است و شناخت زیادی از این فرد دارم. حاتم در تیم راه آهن هم فعالیت کرده و بر مسائل فوتبال مسلط است. طبق هماهنگی با سرمربی سایپا تصمیم گرفتیم وی را به عنوان مدیر این تیم انتخاب کنیم.

وی افزود: البته در ابتدا قصد داشتیم مانند 2 فصل گذشته از اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست سایپا استفاده کنیم اما وی به دلیل مشکل قلبی نتوانست به همکاری به تیم ما ادامه دهد. درصورتی که حاجیلو از لحاظ جسمانی بهبود یابد و خودش هم تمایل داشته باشد، احتمال دارد در سایر بخش های باشگاه سایپا از وی استفاده کنیم.
درویش درباره تمایل حامد لک برای جدایی از سایپا گفت: علی دایی اعلام کرده به اخباری و لک نیاز دارد. از آنجایی که تمایل داریم در فصل آینده هم از این دروازه بان استفاده کنیم به زودی نشستی را با لک برگزار می کنیم.
وی درمورد اعتراض باشگاه استقلال خوزستان به عقد قرارداد محمد شریفی و دانیال ماهینی با سایپا تصریح کرد: ماهینی و شریفی باید در این باره صحبت کنند. البته آن ها مشکلی برای حضور در سایپا ندارند و انتقالشان به تیم ما قانونی است. شریفی و ماهینی اعلام کرده اند خودشان پیگیر دریافت رضایت نامه از استقلال خوزستان هستند.
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد جوان گرایی این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: از بازیکنان جوان و با آتیه می توانیم سال های بیشتری استفاده کنیم. البته جوان گرایی سایپا تنها مربوط به امسال نمی شود چراکه با توجه به فعالیت های مستمر تیم های پایه سایپا، جوانان زیادی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده اند. سایپا در کل تیم جوان و درعین حال با تجربه ای است.
درویش ادامه داد: اگر علی دایی برای جذب بازیکن جدید درخواست بدهد بازهم برای این کار اقدام می کنیم. هرچند سایپا جزء تیم های فعال در نقل و انتقالات بوده و شاید تنها با یک تا 2 بازیکن دیگر قرارداد ببندیم. در کل گروه ورزشی و حقوقی باشگاه سایپا پیگیر نقل و انتقالات هستند.
مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما از جمعه هفته جاری برای برگزاری اردویی 10 روزه به اردبیل می رود و پس از اتمام این اردو هم در تاریخ 16 تا 22 تیر در اردوی رامسر شرکت می کند.