اعلام زمان صدور حکم نهایی پرونده یکی از شاکیان پرسپولیس

در حالی که این پرونده با تجدیدنظرخواهی پرسپولیس به CAS رفته است، شنیده می شود رای قطعی و لازم الاجرای آن حدود یک ماه دیگر صادر خواهد شد. پس از ابلاغ و بازگشت پرونده به فیفا، پرسپولیس در صورت محکومیت مهلتی حداکثر یک ماهه برای تسویه بدهی یا جلب رضایت ژوزه دارد.

 اختلافات ژوزه با باشگاه پرسپولیس 

بر اساس آنچه در پرونده وجود دارد ژوزه قراردادی منعقد کرده که ابتدا بابت حق امضا (signed fee )مبلغی حدود هفتصد و بیست هزار یورو دریافت و سپس قراردادی حدود یک میلیون و یکصد هزار یورو امضا می کند. بر اساس ادعای ژوزه و وکیل پرتغالی اش او با احتساب مبلغ حق امضا مبلغ قراردادش جمعا حدود یک میلیون و هشتصد هزار یورو بوده که حدود هشتصد هزار یورو به او پرداخت شده و البته ادعا کرده بخشی از این مبلغ دریافتی را به دستیارانش داده و طلبش همان یک و نیم میلیون یورو است.

در روزهای گذشته مدیر برنامه‌های ایرانی ژوزه  با تأیید این موضوع در مورد اینکه قرارداد این مربی با باشگاه پرسپولیس به چه شکل بوده است، گفته بود: ژوزه پس از حضورش در ایران قراردادی به مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار یورو با باشگاه پرسپولیس امضا کرد و در واقع این قرارداد اصلی او با این باشگاه است اما اینکه قرارداد‌های دیگری به فدراسیون ارسال شد، من در جریان آن نیستم.

وی گفته بود: ژوزه پس از دریافت 720 هزار یورو کارش را در پرسپولیس شروع کرد اما بعد از مدتی او از کار برکنار شد.

رویانیان معتقد است قرارداد ژوزه همان یک میلیون و یکصد هزار یورویی است و چون هشتصد هزار یورو هم دریافت کرده پس طلب او همان سیصد هزار یورو باقیمانده است.

ژوزه اما مدرکی مکتوب با امضای  مدیر وقت و مهر باشگاه در اختیار دارد که در آن آمده که مبلغ پرداخت شده بابت حق امضا ارتباطی به مبلغ قرارداد نداشته و نباید در زمره پرداخت های قراردادی تلقی و محاسبه شود.

همین مدرک در اتاق حل اختلاف فیفا هم مورد رسیدگی قرار گرفته و اعتراضی  نسبت به آن انجام نشده است.

در جلسه دادگاه CAS ژوزه و وکیل پرتغالی اش با استناد همان مکتوبه اعلام کرده اند ما از  سردار رویانیان  تاییدیه داریم که مبلغ پرداختی اولیه نباید از مبلغ قرارداد کسر شود.فیفا مطابق با ادعای ژوزه رای داده است.

باشگاه هم دفاعیات خود را خلاف این ادعا ارائه داده و اعلام کرده که اصل قرارداد همان یک میلیون و یکصد هزار یورو بوده و مبلغ پرداختی باید از آن کسر شود.

هر رایی صادر شود هزینه دادرسی و تاخیر هم به آن اضافه خواهد شد. به هر حال امیدواریم رای به نفع پرسپولیس صادر شود.