انتقاد یک پیشکسوت از برگزاری دربی سرخابی ها در آلمان

شاهرخ بیانی درباره عملکرد نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها گفت: به نظرم استقلال در نقل و انتقالات خوب کار کرده است. اگر جباری و منتظری در فرم خوبشان باشند می‌توانند به تیم کمک زیادی کنند. استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است و امیدوارم که این بازیکنان در استقلال جواب بدهند. خیلی‌ها از تیم‌های دیگر به استقلال و پرسپولیس آمده‌اند ولی جواب نداده‌اند. به هرحال بازی در این دو تیم سخت است. امیدوارم که استقلال با این خریدها امسال موفق شود.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات چیست، بیان کرد: آنها اسکلت خودشان را حفظ کرده‌اند و منشا را هم جذب کرده‌اند. به نظرم حتی اگر طارمی برود، پرسپولیس چون اسکلتش را حفظ کرده، مشکلی برایش پیش نمی‌آید. در کل فکر می‌کنم این تیم شکل خودش را حفظ کرده و می‌تواند در جمع مدعیان باشد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به سوالی درباره برگزاری داربی در آلمان و اثرات احتمالی نتیجه آن بر روی تیم بازنده، اظهار کرد: برگزاری این بازی اصلا قشنگ نیست. مگر آلمانی‌ها در ایران بازی می‌کنند که ما برویم آنجا بازی کنیم؟ این بازی، اصطلاحاً من درآوردی است. داربی به طور کلی یک مصاف پر هیجان است و هواداران به عشق آن بازی فصل را دنبال می‌کنند. اگر هم قرار است این بازی برگزار شود، باید در ایران باشد تا هواداران ایرانی به ورزشگاه بروند. بازنده در داربی آلمان خیلی کارش سخت می‌شود به لحاظ روحی روانی دچار مشکل می‌شود. در آن صورت مربی باید یک هفته‌ای تیم را برگرداند و به نظرم خیلی کار سخت است.