اخوت: سرخابی ها قول همکاری دادند

حسین اخوت، سرپرست تیم ملی امید درخصوص شرایط تیم ملی، بیان کرد:  از 15 تیر تمریناتمان را آغاز کردیم و روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود. البته 8 بازیکن در اردو نبودند و با مساعدت باشگاه‌ ها 4 بازیکن به ما اضافه شدند.

سرخابی ها قول همکاری دادند

اخوت گفت: شرایط اردو خوب است و دغدغه ما بحث عدم حضور بازیکنانپرسپولیس و استقلال است اما طبق قولی که مدیران این دو باشگاه به ما داده‌اند در روزهای آتی قرار است این نفرات به ما اضافه شوند تا با هماهنگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم به قول مدیران استقلال و پرسپولیس خوش بین باشیم و به مسائل مثبت نگاه کنیم. روی قول مدیران حساب کرد‌ه‌ایم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و البته تاج و ساکت به صورت مستقیم پیگیر حضور این 4 بازیکن هستند و می‌توانم بگویم که همه عوامل فدراسیون فوتبال پشت این تیم هستند تا با همه نفرات به مسابقات اعزام شوند.

افق نگاه ما المپیک 2020 است

سرپرست تیم امید درباره وضعیت کلی امیدهای کشورمان اظهار داشت: وضعیت خوب است و کادر فنی بدون دغدغه کارهایش را پیگیری می کند، همه می‌دانند که مسابقات پیش رو مسابقات زیر 23 سال است اما تیم ایران با بازیکنان زیر 21 و زیر 20 سال در این مسابقات شرکت می کند، چرا که افق نگاه ما المپیک 2020 است. کار سختی در این مسابقات داریم اما این بازیکنان تا مسابقات المپیک به مرز پختگی می‌رسند تا بتوانند حضور پرقدرتی در المپیک داشته باشند.

برنامه ریزی AFC برای پایه ها ضعیف است

اخوت درباره طلسم44 ساله نرفتن به المپیک خاطر نشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مسابقات تیم‌های پایه برنامه‌ریزی خوبی ندارد و همیشه مسابقات این رده با مسابقات لیگ تداخل پیدا می‌کند. وقتی با یک اشتباه انسانی بازیکن محروم را به زمین می‌فرستیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدراسیون فوتبال چه گناهی دارد؟ این مسائل دیگر بدشانسی نیست که بخواهیم آن را گردن دیگران بیندازیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا شاهد چنین مسائلی نباشیم.

مردم منتظر خبرهای خوش تیم امید باشند

وی افزود: طبق برنامه 24 تیر ماه به سمت بیشکک پرواز می‌کنیم و 28 تیر به مصاف قرقیزستان می رویم و مسابقه دوم را اول مرداد با عمان برگزار می کنیم، اگر از این مرحله صعود کنیم مرحله بعد بهمن ماه در چین برگزار می‌شود و در حال حاضر از پرسپولیس صادق محرمی و ازاستقلال مجید حسینی، مهدی قائدی و امید نورافکن همراه ما نیستند که طبق قولی که داده شده قرار است بزودی به ما ملحق شوند.

سرپرست تیم امید در پایان درخصوص امکانات این تیم بیان داشت: امکانات خوب و همه چیز مهیا است. فدراسیون امکانات و شرایط خوبی برای ما تدارک دیده است و  درباره خبر خوب هم باید بگویم که انشاءالله آخر شب اول مرداد خبر صعود تیم امید را به مردم خواهیم داد که بهترین خبر است.