فایتر ایرانی حریف آمریکایی را پر پر می کند!

علیرضا استکی در خصوص کسب مدال طلای رضا حسن‌نیا در رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند اظهار داشت: خوشحالم که پس از چند سال یک مدال طلا برای بوکس ایران به دست آمد و ما به این مدال نیاز داشتیم. برای کسب این مدال ارزشمند به کادر فنی و مسئولان فدراسیون تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم طلای ارزشمند حسن‌نیا استارتی برای روز‌های خوب آینده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در مجموع عملکرد تیم جوانان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من نمی‌خواهم در این‌باره اظهار نظر کنم. کمیته فنی باید در نشستی با کادر فنی این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

مربی اختصاصی امیر علی‌اکبری در خصوص آخرین وضعیت این فایتر خاطرنشان کرد: حدود 13 روز با «امیر» در تایلند تمرین کردیم و پیشرفت خوبی در بوکس او شاهد بودم. «امیر» هفته آینده به ایران باز می‌گردد و دو هفته در تهران تمرین می‌کنیم و پس از آن عازم ژاپن هستیم.

استکی ضمن اشاره به اینکه حریف آمریکایی علی‌اکبری از فایتر‌های قدرتمند است، در پایان گفت: او با کری‌خوانی‌هایش تنها کار را برای خودش سخت و اراده علی‌اکبری را برای پیروزی بیشتر کرده است. «امیر» تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و امیدوارم بتواند حریف آمریکایی را پَرپَر کند!