تارتار: رقابت اصلی قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس خواهد بود

مهدی تارتار در پایان اردوی تیم پارس جنوبی جم در ارمنستان شرایط تیمش را خوب ارزیابی کرد. او درباره اردوی ارمنستان اظهار داشت: اردوی ما پربار بود؛ از همه مهم تر اینکه ارمنستان زمین های خوبی داشت و هموار بود. توانستیم کارهای تاکتیکی خود را به نحو احسن انجام دهیم. بازی های تدارکاتی مناسبی نیز انجام دادیم. به طور کلی اردو مثبت بود و به اهدافی که داشتیم دست پیدا کردیم. 


وی درباره اینکه لیست بازیکنانش تغییر خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: جا دارد از تمام بازیکنانم به خصوص از بزرگترهای تیم تشکر کنم.در اردوی ارمنستان نظم و انضباط برقرار بود در این اردو کوچکترین حاشیه ای نداشتیم و از اعضای کادرفنی تشکر می کنم و یک تشکر ویژه هم از مدیریت باشگاه می کنم که این شرایط را برای ما فراهم کردند.


سرمربی پارس جنوبی درباره حضور بازیکنانی مثل نانگ و جدایی برخی بازیکنان بیان کرد: نقل و انتقالات طولانی به همه تیم ها کمک می کند تا آخرین لحظه تیم مد نظرشان را ببندند.جا به جایی بازیکن هم طبیعی است. این شرایط به سود بازیکنان و باشگاه هاست. بازیکن هم دوست دارد بازی کند. بازیکنی که بخواهد سکو نشین شود به سودش است به تیمی برود که بازی کند و برای باشگاه هم مفید است تا بیهوده هزینه نکند.


تارتار درباره آینده تیم پارس جنوبی عنوان کرد: تعدادی بازیکن داریم که در فوتبال باید به حقشان برسند و تا امروز به حق شان نرسیده اند. یک تیم باید در جدول لیگ جایگاه خوبی داشته باشد و حرفم به بازیکنان همین است باید نگاه ها را به تیم خودمان جلب کنیم تا بازیکنان هم بتوانند به حق شان برسند. اگر لازم باشد به هر مسئولی برای دفاع از حق بازیکنانم زنگ بزنم این کار را می کنم زیرا احساسم این است که خیلی از فوتبالیست ها در فوتبال به حق شان نمی رسند زیرا نمی دانند در فوتبال باید چه کاری بکنند تا به حق شان برسند.

 

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است برای دعوت بازیکنانش به تیم ملی با کی روش تماس بگیرد، گفت: صد درصد؛ من نخواستم اسمی بیاورم اما حالا که گفتید من سال های گذشته هم برای بازیکنانم به کادرفنی تیم ملی تلفن کرده ام و آن بازیکنان را به گونه ای حمایت کرده ام و خدا را شکر در این فوتبال آنقدر سالم کار کرده ام و اعتبار دارم که برای حرفم ارزش قائل شوند.


وی با اشاره به شکست مقابل استقلال در اردوی ارمنستان اظهار کرد: تا قبل از دیدن فیلم بازی از نتیجه ناراحت بودم اما بعد از دیدن فیلم بازی و آنالیز بازی دیدم تیم خیلی خوب عمل کرده و باید به منصوریان و کادرفنی و مدیریت استقلال بگویم که سبک بازی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. تصورم این است که با استقلال سال قبل بازی خواهیم کرد اما با شروع بازی تغییرات بازی استقلال را احساس کردیم و به همین دلیل هم نیمه اول را از دست دادیم هرچند بازی در این نیمه مساوی شد اما بازی خوبی ارایه نکردیم. در نیمه دوم بازی خوب و پایاپایی را انجام دادیم و دو گل هم خوردیم و زمان تعویض ها دو گل خوردیم، ما با بازیکنان اصلی مساوی بودیم.


سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: تیمی که از استقلال دیدم با این سبک بازی و نفرات رقیب اصلی پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی است. ضمن احترام به تیم های اصفهانی باید بگویم رقابت اصلی قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس خواهد بود.


تارتار درباره اینکه علیرضا منصوریان تیم پرستاره استقلال را جمع می کند یا خیر بیان کرد: منصوریان در این سالهای گذشته تجربیات خوبی به دست آورده و سال دوم حضورش در تیم بزرگ پایتخت را می گذراند این تجربه به او کمک می کند اما فراموش نکنیم این تیم ها باید از هفته های اول خوب نتیجه بگیرند اگر نتایج هفته های ابتدایی خوب باشد بهتر می تواند تیم را مدیریت کند.


وی در مورد اینکه منصوریان از تیم پارس جنوبی به عنوان شیر خفته در شهر جم یاد کرده بود گفت: ما در خانه و بیرون خانه نداریم و فصل گذشته هم این را ثابت کردیم و نشان دادیم بهترین تیم خارج از خانه هستیم. تیم پارس جنوبی در پایان فصل بهترین تیم خارج از خانه شد و در خانه هم حمایت هواداران را داریم و در خانه و بیرون از خانه شیر خفته هستیم.


تارتار در مورد بازی با گسترش در خارج از خانه گفت: دل مان برای هواداران تنگ شده و مدت هاست هواداران را ندیده ایم و دوست داریم زودتر در ورزشگاه پر از تماشاگر شهر جم بازی کنیم و ترس و واهمه ای در دل حریفان ایجاد کنیم.


سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه تیمش تعیین کننده قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود، افزود: برای موفقیت تیم پارس همه کاری می کنم و اول برای من پارس جنوبی مهم است و بعد آرزو می کنم که پرسپولیس موفق شود.