واکنش مدیر عامل سابق پرسپولیس به لغو دربی دوستانه

محمد رویانیان درباره لغو بازى دربى سرخابى ها در آلمان اظهار کرد: به هر حال چند روز دیگر لیگ برتر و سوپر جام برگزار مى شود و پرسپولیسى ها هم در اردوى اوکراین به سر مى برند ، براین اساس زمان این بازى مناسب نیست و بهتر بود این بازى یک ماه قبل برگزار مى شد تا هر دو تیم با خیال راحت به مصاف یکدیگر مى رفتند.

او درباره ارزیابى اش از بازى سوپر جام بیان کرد: به هر حال شرایط نفت تهران خوب نیست اما حضور على کریمى انرژى مثبتى در این تیم ایجاد کرده است. به نظرم مسئولان فوتبال نباید سخت گیرى کنند و تیم نفت تهران را کمک کنند تا بتواند مشکلاتش را برطرف کند. امیدوارم شاهد بازى خوبى از سوى دو تیم باشیم.

رویانیان درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: فوتبال کشورمان باید سازنده بازیکن و مربى باشد تا تیم هاى فوتبال ملى و باشگاهى بتوانند در میادین جهانى موفق باشند. حضور مربیان و بازیکنان جوان در فصل جدید به نفع فوتبال کشورمان است و این موضوع را مثبت ارزیابى مى کنم.

رویانیان درباره بازگشتش به هیئت مدیره سیاه جامگان گفت: من به خاطر مشغله کارى مدتى از هیئت مدیره سیاه جامگان کنار کشیدم اما در همین مدت هم به مسئولان سیاه جامگان مشاوره مى دادم تا کمک حال این باشگاه باشم. به هر حال مسئولان سیاه جامگان من را از هیئت مدیره کنار نگذاشته بودند و از ایده هایم استفاده مى کردند.

عضو هیئت مدیره سیاه جامگان تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان سیاه جامگان زحمت کشیدند و تیم را در لیگ برتر حفظ کردند. همچنین عباسى مالک باشگاه سیاه جامگان براى پیشرفت این تیم مشهدى تلاش خود را به کار گرفته است و دولت هم باید به تیم هاى خصوصى از جمله سیاه جامگان کمک کند تا این تیم ها الگوى دیگر تیم ها براى انتقال به بخش خصوصى شوند.

رویانیان اظهار کرد: به هر حال فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و مسئولان استان خراسان رضوى باید کمک کنند تا ساختار باشگاه سیاه جامگان شکل مناسبى به خود بگیرد و این باشگاه را به عنوان الگوى خصوصى سازى دیگر تیم ها معرفى کنیم. تیم سیاه جامگان در افغانستان هم هوادار دارد و باید از این جذابیت استفاده بهینه اى کنیم.

او درباره تورنمنت چهار جانبه کشورهاى اسلامى بیان کرد: برنامه اى را طراحى کردیم که با چند کشور اسلامى تورنمت چند جانبه برگزار کنیم که قرار است از امسال این طرح را اجرا کنیم.

عضو هیئت مدیره سیاه جامگان بیان کرد: طرح برگزارى تورنمت چند جانبه ولایت را به مسئولان آستان قدس رضوى دادیم تا در صورت موافقت، این طرح را اجرا کنیم. اقدامات لازم را براى برگزارى این تورنمت چند جانبه در طول فصل انجا مى دهیم و این تورنمت به نام مدافعان حرم برگزار مى کنیم.

او درباره پاداش در نظر گرفته شده براى این تورنمت در پایان خاطر نشان کرد: درباره پاداش تورنمنت چهار جانبه کشورهاى اسلامى هنوز تصمیم نگرفتیم. امیدوارم مسئولان آستان قدس رضوى کمک کنند تا از پتانسیل هاى مشهد مقدس استفاده کنیم تا بتوانیم این تورنمت را اجرا کنیم.