بازیکن پرسپولیس پست خود را مشخص کرد

محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع لیگ هفدهم گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و کاملا برای شروعی موفق در لیگ آماده هستیم.

وی افزود: ما سال سخت و مهمی را  پیش رو داریم و در این فصل باید در چند جبهه بجنگیم در این شرایط بدنسازی پیش فصل خیلی مهم است. خوشبختانه تمرینات خوبی و منظمی را هم در تهران و هم در اوکراین انجام دادیم و کاملا آماده شروع فصل مهم هستیم. 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه امسال قرار است در پست هافبک دفاعی در ترکیب سرخپوشان به میدان برود، تصریح کرد: پست اصلی من هافبک دفاعی است اما سال گذشته با نظر برانکو در پست دفاع چپ به میدان رفتم و در هر مسابقه ای که حضور داشتم تمام تلاشم را می‌کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و دل هواداران  را شاد کنم و رضایت کادر فنی را جلب کنم. امسال هم در هر پستی که کادر فنی به عهده من بگذارد سعی می‌کنم با تمام توان بازی کنم. چه من در زمین باشم و چه نباشم مهمترین مساله موفقیت پرسپولیس است.

ربیع‌خواه در مورد اولین دیدار سرخپوشان برابر فولاد در لیگ هفدهم نیز گفت: فولاد تیم خوبی است اما در هر مسابقاتی شروع آن و بازی اول از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما هم می‌خواهیم که گام اول را در لیگ محکم برداریم و با پیروزی برابر فولاد در حضور هوادرانمان اولین سه امتیاز لیگ را کسب کنیم.

وی در مورد آمادگی پرسپولیس برای دیدار حساس برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: تیم حریف مطمئنا تدارک خوبی برای این بازی‌ها دیده است اما ما هم کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم در هر مسابقه‌ای موفق شویم.