انتقاد فخرالدینی از داوری/ شکایت از نفت تهران

میلاد شیخ فخرالدینی در خصوص شکست تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم از هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفانه بازی بسیار بدی انجام دادیم که در نهایت بازی را واگذار کردیم. دلیل اصلی شکست مقابل پارس جنوبی بازیکنان گسترش فولاد بودند.

وی ادامه داد: تیم ما تغییرات بسیار زیادی داشته و زمان لازم است تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر به هماهنگی‌های لازم برسند. البته داور بازی هم اصلا عملکرد خوبی نداشت.

بازیکن تیم گسترش فولاد تصریح کرد: البته من گفتم که مقصر اصلی شکست مقابل پارس جنوبی، خودمان هستیم و نمی‌خواهم داور را مقصر جلوه دهیم اما واقعا داور دیدار افتضاح بود و اصلا عملکرد خوبی نداشت.

فخرالدینی در رابطه با وضعیت تیم نفت تهران گفت: من سال قبل برای این تیم تهرانی بازی می‌کردم و فقط ۴۰ درصد از مطالباتم را تا این‌ لحظه گرفتم. من به‌ لحاظ قانونی شکایتم را انجام دادم که امیدوارم به نتیجه برسد.

وی در صحبت‌های پایانی‌اش خاطرنشان کرد: زمانی که برای تراکتورسازی بازی می‌کردم در اواخر لیگ، حواشی بین من و هواداران تراکتورسازی بوجود آمد که چندان درست نیست. در حال حاضر من با هواداران پرشور تراکتورسازی رابطه خوبی دارم.