قول گادوین منشا به هواداران پرسپولیس

گادوین منشا در اولین بازی پرسپولیس سخت مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت و بابت این موضوع بسیار خوشحال است. او در این مورد می‌گوید« فکرش را نمی‌کردن در بازی اول اینچنین از من استقبال شود و واقعا هواداران نهایت لطف را به من داشتند. آنها با این کارشان وظیفه مرا سنگین‌تر کردند و امیدوارم بتوانم محبت‌شان را جبران کنم.»

مهاجم نیجریه‌ای خوب می‌داند هواداران پرسپولیس هر چقدر که او را تشویق و حمایت می‌کنند به همین اندازه هم از او انتظار گلزنی دارند؛« روز اولی که به پرسپولیس آمدم به هواداران پرسپولیس قول دادم در زمین فوتبال جواب محبت‌های آنها را بدهم و همین کار را خواهم کرد. اگر به توانایی های خود شک داشتم هرگز چنین قولی را به هواداران تیمم نمی‌دادم.»

منشا در واکنش به این سوال که فکر می‌کند همبازیانش در گلزنی به مانند هواداران از او حمایت کند، می‌گوید« فوتبال یک بازی گروهی است و هیچ بازیکنی در دنیا نیست که بخواهد یک تنه کاری انجام دهد. برای گل زنی نیاز دارم تا به من پاس داده شود و امیدوارم این اتفاق در پرسپولیس برای من رخ دهد.»

مهاجم نیجریه‌ای در صحبت‌های پایانی‌اش نیز می‌گوید:« می‌خواهم یک هفته سخت تمرین کنم تا در تبریز بهترین عملکرد را داشته باشم. در حال حاضر تمرکز من فقط روی خوب تمرین کردن است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.»