گلایه مربی استقلال از داوری و بدشانسی!

علی چینی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که می‌خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم که متاسفانه نشد. استقلال خوزستان تدافعی بازی کرد و در نیمه دوم هیچ کاری انجام نداد. ضمن اینکه ما هم بدشانس بودیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت و این در حالی بود که ما از روی نیمکت دیدیم. در یکی از صحنه‌ها بازیکن حریف یقه قربانی را کشید که پیراهنش کم بود پاره شود. به هر حال گله‌ای نیست و انشاءالله در بازی بعدی نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره توقعات هواداران افزود: تماشاگر حق دارد چرا که سال‌ها پشت این تیم بوده است. ما هم با حوصله کار خود را انجام می‌دهیم و دوست داریم که پیروز باشیم. آن از شرایط بازی اول بود و این هم از شرایط این بازی که داور دو پنالتی نگرفت. هواداران نیز مطمئن باشند که روز‌های خوبی در انتظار تیم ما است.

چینی در پایان تاکید کرد: قائدی بازیکن قابلی است و ما امسال جذب بازیکنان را با تفکر انجام دادیم و به همگی اطمینان داریم. بازیکنانی که در استقلال حضور دارند جزو بهترین بازیکنان هستند و اگر مصدومان نیز اضافه شوند تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.