واکنش کاشانی در مورد درگیری در کمیته اخلاق

جعفر کاشانی درباره جر و بحث در کمیته اخلاق اظهار کرد: جلسه خوبی با رئیس کمیته اخلاق روز گذشته  داشتیم و درگیری لفظی حاضرین جلسه صحت ندارد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سنم بالا رفته  شنوایی ام ضعیف شده است، براین اساس با صدای بلند با رئیس کمیته اخلاق صحبت می کردم و این شائبه ایجاد شده که حاضرین در جلسه درگیری لفظی پیدا کردند.

کاشانی بیان کرد: رئیس کمیته اخلاق برخورد محترمانه ای با ما داشت و خواستار روشن شدن ابهامات باشگاه پرسپولیس شد که طاهری توضیحات کامل را در این مورد ارائه کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع عقد قرارداد با بازیکنان مربوط به باشگاه است و ارتباطی به کمیته اخلاق ندارد، براین اساس صحبتی در مورد جذب بازیکنان اوکراینی در جلسه روز گذشته نشد.

او تصریح کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس افراد کوچکی نیستند که برخوردهای بدی با آنها صورت بگیرد. به هر حال جلسه روز گذشته در کمیته اخلاق بدون جر و بحث برگزار شد و حاضرین رفتار محترمانه ای با یکدیگر داشتند.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته اخلاق به خوبی ابهامات باشگاه های فوتبال را مورد بررسی قرار می دهد و روز گذشته هم اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس را رصد کرد.