واکنش قوچان نژاد به بازی امشب تیمش در لیگ هلند

تیم فوتبال هیرنفین امشب در اولین میزبانی خود را در این فصل مقابل هراکس قرار می‌گیرد و این در حالی است که هیرنفین در اولین دیدار خود در این فصل هفته گذشته مقابل خرونینگن به نتیجه تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی و گلزن هیرنفین درباره بازی اول تیمش گفت: وقتی شما در بازی 2 بر صفر جلو هستید و سپس نتیجه 3 بر 2 می‌شود و در نهایت تساوی واقعا لحظه تلخی است اما در روز بعد این بازی شما آن را فراموش می‌کنید و در مسیر درستی قرار می‌گیرد. به نظرم ما در ابتدای بازی مقابل خرونینگن عالی ظاهر شدیم.

وی افزود: تیم ما در بازی امشب مقابل هراکلس با اعتماد به نفس بالا آماده است. آنها نتیجه خوبی را در هفته اول و در خانه خودشان مقابل آژاکس به دست آوردند. ما طبق معمول کار خودمان را انجام می‌دهیم تا به هدفمان برسیم.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در پایان گفت: همه بازیکنان انتظار دارند تا در بازی امشب بار دیگر بتوانند آتش درون خود را خاموش کنند شما این انگیزه و شوق را می‌توانستید در تمرینات امروز بچه ها  ببینید. همه ما آماده این بازی هستیم و این امری خوب است. من و همه بازیکنان انگیزه دارند به همین خاطر امشب تلاشمان را خواهیم کرد.