واکنش دایی به احتمال قهرمانی در لیگ برتر

محمد دایی درباره شروع خوب سایپا در لیگ امسال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و دوران آماده‌سازی را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. تیم ما بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، هرچند که در دو پست نیاز به جذب بازیکن داریم. البته الان هم تیم بدی نیستیم و جدا از نتایجی که گرفتیم باید بگویم که بازی خوبی در زمین مسابقه انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ما امسال درگیر لیگ برتر و جام حذفی هستیم و باید در دو پست دیگر بازیکن جذب کنیم تا تقویت شویم. مطمئناً تلاش می‌کنیم تا این روند را ادامه دهیم و در بازی با تراکتورسازی هم که میزبان هستیم هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت تا اینکه بتوانیم با شرایط خوبی به تعطیلات لیگ برتر برویم.

مربی تیم فوتبال سایپای تهران در مورد اینکه آیا تیمش به قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا فکر می‌کند یا خیر، اظهار داشت: ما در هرجا که بودیم همیشه سعی کردیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم و در سایپا هم تلاش می‌کنیم تا در بهترین جایگاه ممکن قرار بگیریم. صحبت کردن درمورد سهمیه آسیا یا قهرمانی زود است و ما فعلاً بازی به بازی جلو می‌رویم.