انصاری فرد به هم گروهی با یووه و بارسلونا واکنش نشان داد

المپیاکوس یونان که در این فصل کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در ترکیب خود دارد در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا و یوونتوس دو غول بزرگ اروپا همگروه شد.

در این راستا انصاری‌فرد در مصاحبه با شبکه نوا اسپورت یونان گفت: از ابتدای امسال هدفی داشتیم. هدف ما رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و به همین خاطر تلاش زیادی کردیم. ابتدای فصل را با دو اردوی تدارکاتی بلژیک و اتریش آغاز کردیم و بازی‌های دوستانه خوبی در این اردوها انجام دادیم. البته ما زمانیکه به یونان برگشتیم بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم. تمریناتمان را با جدیت دنبال کردیم تا به این هدف برسیم. پس از انجام 4 بازی سخت و نفس گیر مقابل پارتیزان بلگراد و ریجیکا کرواسی در نهایت موفق شدیم به هدفمان برسیم و از این بابت خیلی خوشحال هستیم. قبل از هر چیزی ما موفق شدیم هدف اول و مهم خود را در این سال یعنی رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را محقق کنیم.

کریم درباره اینکه بدون توجه به قرعه کشی، حضورشان در این مرحله تجربه خوبی است که می‌توانند از آن بهره بگیرند، افزود: نه به صورت مشخص در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امکان ندارد که شما دنبال بهره مندی از آن باشید. شما باید بیشتر از این ها تلاش کنید زیرا مهمترین رویداد فوتبالی سال جهان است. تمام بازیکنان معتقدند که این رقابت‌ها رویدادی بسیار مهم است. ما رقبای سرسخت و قدرتمندی(یووه و بارسلونا) را پیش رو خود داریم و از الان باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی را مقابل رقبا کسب کنیم. تمام بازیکنان احساس می‌کنند که فرصتی برایشان مهیا شده است تا تاریخ و داستانی را به همراه المپیاکوس ثبت کنند. المپیاکوس یکی از بزرگترین و قدرتمندترین تیم هاست. ما باید تمام تلاش خود را در کنارهم انجام دهیم تا با کسب نتایج مطلوب هواداران را خوشحال کنیم.

مهاجم ایرانی در پایان گفت: آنچه که به آن معتقدیم اجرایی کردن دستورات سرمربی تیم است تا بتوانیم برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سوپر لیگ و جام حذفی خودمان را آماده کنیم. هدف ما بهبود عملکردمان با پیروی از آموزش‌های سرمربی تیم است. باشگاه، پزشکان، بازیکنان و همه برای یک هدف تلاش می‌کنند. حضورمان در لیگ قهرمانان اروپا خوب است اما ما تنها به حضور در این مسابقات اکتفا نمی‌کنیم بلکه می‌خواهیم تاریخ سازی کنیم و چیزهای بهتری را از خود نشان دهیم تا ارزشمان را نشان دهیم.