مهمانی ستاره‌های ایرانی قبل از سفر به کره جنوبی

رقابت های آردیویسه هلند در حالی هفته سوم خود را پشت سر می گذارد که امروز دو ستاره ایرانی حاضر در این رقابت ها قبل از سفر به سئول کره جنوبی و همراهی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مهمانی می روند.

 علیرضا جهانبخش با AZ باید در شهر آرنهایم در دیداری انتقامی به مصاف ویتسه برود، جدالی که تداعی کننده فینال جام حذفی فصل گذشته خواهد بود و آلکماری ها امیدوار هستند تا انتقام باخت در فینال را از این حریف خود بگیرند. جهانبخش که در دو بازی قبلی آلکمار یکی از بهترین بازیکنان AZ شناخته شده امشب در مصاف با ویتسه همچنان در نقش وینگر راست می تواند مهره ای تعیین کننده برای ون دن بروم باشد تا این تیم با رسیدن به دومین برد متوالی به وضعیت خود در جدول رده بندی سرو سامان بدهد.

 در یکی دیگر از بازی های حساس امشب هیرنوین با در اختیار داشتن رضا قوچان نژاد مهمان دن هاگ انتهای جدولی است، جدالی که می تواند زمینه اولین برد را برای گوچی و هم تیمی هایش فراهم کند. هیرنوین با دو تساوی متوالی در هفته های اول و دوم نیاز مبرمی به برد امروز دارد تا از زیر بار انتقادات خارج شوداز همین رو همه نگاه ها در خط حمله به قوچان نژاد و گلزنی های او دوخته شده است.

علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد بعد از بازی های امشب بلافاصله با هماهنگی های صورت گرفته آمستردام هلند را به مقصد سئول در کره جنوبی ترک می کنند تا در مصاف حساس روز نهم شهریورماه تیم ملی را همراهی کنند.