بازگشت شگفت انگیز طارمی، مسلمان و احمدزاده

هر سه گل پرسپولیس و سه امتیاز بازی گسترش با نقش آفرینی مثلث طلایی پرسپولیس به دست آمده است . ATM حالا آماده بازی بزرگ برگشت برابر الاهلی است و این خبر خوبی به حساب می آید. بازی رفت پرسپولیس برابر الاهلی یک نکته کلیدی داشت و آن تعویض های برانکو بود. او مسلمان، طارمی و احمدزاده را از بازی بیرون کشید و توانست بازی دو برصفری را که می توانست به نتیجه ای وخیم تر برسد را دو بر دو مساوی کند. مثلث ATM پرسپولیس آن قدر نمایش ضعیفی داشت که تا حدودی مورد غضب برانکو هم قرار گرفت و حتی صحبت های کارشناسی آرام آرام به این سمت می رفت که می توان ترکیب های بهتری با اضافه شدن بازیکنان دیگر به وجود آورد.

بازگشت ATM

در بازی برابر گسترش فولاد برانکو با کمترین تمایل نسبت به کارگیری این مثلث کار را شروع کرد. مسلمان و طارمی روی نیمکت و احمدزاده احتمالا به دلیل کمبود بازیکن و عدم ریسک پذیری برانکو برای استفاده از ذخیره هایش بازی کردند. نتیجه اما برای پرسپولیس تا زمان شکل نگرفتن دوباره مثلث طارمی، مسلمان و احمدزاده یک مساوی کم حادثه بود. ATM روی هر سه گل پرسپولیس نقش ایفا کرد. طارمی یک گل و یک پاس گل، احمدزاده یک گل و مسلمان دو پاس گل. آمار خیره کننده این سه بازیکن در آستانه بازی برگشت طرح های تازه ای را که به بازی نکردن هرکدام از این سه می پرداخت را برهم می زند.

ATM، کارد دولبه

در پایان بازی رفت پرسپولیس برابر الاهلی نظریه تازه ای درباره تعویض های برانکو وجود داشت. این که سرگئی ربروف با آنالیز پرسپولیس توانسته مثلث طارمی، احمدزاده و مسلمان را از کار بیاندازد. به همین دلیل برانکو با تعویض هایش تحلیل های ربروف را برهم زد و توانست نتیجه بگیرد. اگر اینگونه باشد در بازی برگشت هم می تواند همین اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد؛ اما با توجه به شناختی که از برانکو وجود دارد بعید است دست به ترکیب مثلث مورد علاقه اش بزند. برانکو از جمله مربیانی است که معتقد است تیمش باید بر پایه تاکتیک و توانایی های خودش بازی کند. او بر اساس تیم حریف بازی نمی کند و به همین خاطر می توان حدس زد که روز سه شنبه طارمی، مسلمان و احمدزاده بازی را در ترکیب اصلی شروع کنند.

مهمترین ماموریت سال

مثلث طارمی ، مسلمان و احمدزاده در کنار هشت بازیکن دیگر پرسپولیس مهم ترین ماموریت سالشان را پیش رو دارند. ATM باید نمایشی فراتر از قبل هم داشته باشد. طارمی باید نمایشی در حد بهترین بازیکن سال آسیا داشته باشد. مسلمان و احمدزاده باید بازیکنانی در کلاس تیم ملی باشند. آن وقت می توان به صعودی دلچسب از ابوظبی امیدوار بود. بی شک دشواری های بازی با الاهلی از زمان سوت آغاز بازی برگشت آغاز خواهد شد. مسلمان، احمدزاده و طارمی حتما می دانند این بزرگترین ماموریتشان است. آن ها با ثبات ترین مهره های پرسپولیس در این سه سال موفق بوده اند و به نظر میرسد کلید صعود به جمع چهارتیم لیگ قهرمانان آسیا در دست آن ها باشد.