قولی که مهاجم استقلال به هواداران داد

علی قربانی گفت که از این هفته گلزنی مهاجمان استقلال شروع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

در مورد گلی دوم صحبت کن. آخر تو گل را زدی یا خسرو حیدری؟

در آن صحنه من تمام تلاشم را کردم توپ وارد دروازه شود. نمی خواستیم کار به وقت های اضافه کشیده شود. از این که در این گل نقش داشتیم بسیار خوشحال هستم. واقعا استرس زیاد بود و ما می ترسیدم که کار به وقت های اضافه بکشد. خوشحالم که این اتفاق نیفتاد.

ولی نگقتی که تو گل زدی یا خسرو حیدری؟

اول فکر می کردم خودم گل زده ام؛اما بعد از آن که صحنه را دیدم نظرم تغییر کرد. در آن صحنه آقا خسرو همه کار گل را کرد و من فقط تلاش کردم توپ وارد دروازه شود. وقتی هم صحنه آهسته را دیدم متوجه شدم من گل را نزده ام. با این حال این مسائل اصلا مهم نیست و مهم گل زدن استقلال است.

چرا مهاجمان استقلال در این فصل موفق نشده اند گلی بزنند؟

واقعیت این است که بدشناس هستیم و البته کمی استرس داشتیم. شما نمی دانید در تیم بزرگی مثل استقلال وقتی توپ وارد دروازه نمی شود چقدر فشار زیاد می شود. کارمان سخت است و استرس داریم؛ اما مطمئن هستم که از بازی با پارس جم روند گلزنی های ما شروع می شود.

بازی با پارس جم را چطور می بینی؟

بسیار بازی سختی است. با این حال ما تیم خوبی داریم و با تمریناتی که در طول هفته انجام داده ایم امیدوارم از بحران خارج شویم.

قبول داری شکست پارس جم بالای جدولی کار ساده ای نیست؟

حرف شما را کاملا قبول دارم. اصلا ساده نیست؛ ولی ما تیم خوبی هستیم و مطمئن باشید اگر استرس نداشته باشیم، توان شکست هر حریفی را داریم.