امروز آخرین مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا امروز به باشگاه‌های ایرانی مهلت داده تا برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند و در نهایت مدارک مورد نظر را در گزارشی به AFC تحویل دهند.

پس از  آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی اکنون میلاد فخرالدینی و آرش برهانی هم از باشگاه استقلال شکایت کرده اند و به همین منظور تعداد شاکی‌های استقلال به عدد چهار رسید.

از طرفی باشگاه استقلال هم که این روز‌ها شرایط مالی خوبی ندارد در صورتی که نتواند بدهی‌های بازیکنان پیشین را پرداخت و یا رضایت آن‌ها را جلب کند از حضور در رقابت‌های قاره‌ای از جمله لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تا امروز به باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان فرصت داده شده تا آن‌ها تکلیف بدهی‌هایشان را روشن کنند، اما اگر در این میان استقلالی نتوانند این کار را انجام دهند مجوز حرفه‌ای برای حضور در این رقابت‌ها را دریافت نخواهند کرد.

با تمام این تفاسیر بازیکنان پیشین استقلال شکایت نامه رسمی را به مقر AFC ارسال کرده اند و خواستار محرومیت باشگاه استقلال شده اند و اگر مدیران استقلال تا فردا وضعیت پرونده‌های خود را روشن نکنند با محرومیت بزرگی روبرو خواهند شد.