کاپیتان استقلال این بار واقعا خداحافظی می کند؟

مهدی رحمتی و مجتبی جباری کاپیتان های تیم فوتبال استقلال در روز های گذشته به دلیل نامعلوم در اختیار باشگاه قرار گرفتند و از حضور در تمرین ها محروم شدند. با توجه به این مسئله در برنامه شب گذشته، منصوریان و ملکی عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه کدام یک اعلام کردند رحمتی باید بیرون از تیم بماند صحبت هایی را علیه یکدیگر انجام دادند و در نهایت به اینجا کشیده شد که ملکی طبق نقل و قول یک فرد که نامش فاش نشده  شنیده که رحمتی در حال خندیدن بوده و منصوریان هم دلیل اصلی نیمکت نشینی رحمتی بوده است .

با این وجود مهدی رحمتی هم در جریان ارتباط تلفنی برنامه نود در واکنش به این قضیه عنوان کرد که اگر هر عکسی صحنه خوشحالی او را از گل خورده استقلال مقابل پارس جنوبی جم را که در آن بازی حسینی سنگر بان بوده را نشان بدهند و یکی از بازیکنان روی نیمکت آن را تایید کند برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

به هر ترتیب شاید نقل و قول صورت گرفته درست باشد اما عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که رحمتی با اینکه از نیمکت نشینی در آن بازی حساس ناراحت بوده اما پس از گل خوردن استقلال شادی نکرده و حرف‌های ملکی ادعایی بیش نبوده.

در این میان بهتر است اشاره ای هم به خداحافظی کاپیتان استقلال برای چندمین بار داشته باشیم .خداحافظی ای که هنوز زمان اعلام رسمی آن به طور دقیق اعلام نشده است .