الان بازیکن 6ماه می‌خوابد و پول میلیاردی هم می‌گیرد

جعفر کاشانی در مورد پرداخت بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی پیشین این تیم اظهار داشت: خدا را شکر این اتفاق به همت مدیریت باشگاه رخ داد و آقای طاهری دو روز پیش در جلسه هیأت مدیره اعلام کرده پرونده ژوزه به طور کامل بسته شد. البته این پرونده یادگاری دوران مدیریت‌های پیشین بود. هر چند می‌دانیم که تعمدی در کار نبود و دوستان به علت عدم آگاهی به مسائل حقوقی سبب‌ساز چنین مشکل بزرگی شدند.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط برای حرکت به سوی تبدیل تیم به باشگاه مهیا شود. فکر می‌کنم این مسیر در دوران مدیریت کنونی تا حد زیادی طی شده است. باید به سوی موفقیت حرکت کرد تا بخش خصوصی برای ورود به مقوله باشگاه‌داری ترغیب شود. ورزش دیگر مقوله تفریح نیست. شما نگاه کنید مدال‌آوری والیبالیست‌ها چه تأثیر مثبتی بر شناخت دیگر کشورها از ایران خواهد داشت و حتی به صنعت توریسم کمک می‌کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به صعود سرخ‌پوشان پایتخت به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد اما تحقق این مسئله نیازمند توجه خاص مسئولان رده بالای کشور است.

کاشانی در واکنش به انتقاد برخی از هواداران و مدیران باشگاه استقلال مبنی بر توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان این‌طور نیست. موفقیت پرسپولیس نتیجه مدیریت منسجم باشگاه است، نه کمک وزیر. کلیه کارها توسط مدیرعامل انجام می‌شود و البته تنها مصوبات هیأت مدیره را اجرا می‌کند. البته من هم اینگونه نیستم که به همه رازهای بازیکنان و مربیان ورود کنم و بگویم به طور مثال فلانی خوب یا بد است!

وی با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکن باید با تمام توان در زمین بازی کند. زمانی که من بازی می‌کردم، با تزریق کورتون به زمین می‌رفتم اما حالا بازیکن تا کوچکترین مصدومیتی پیدا می‌کند، 6 ماه می‌خوابد و پول میلیاردی هم می‌گیرد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان، در مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان این باشگاه از مدیریت سرخ‌پوشان گفت: هواداران و پیشکسوتان، دو سرمایه اصلی باشگاه هستند اما تنها از پیشکسوتانی بهره می‌بریم که وجاهت اجتماعی و بضاعت علمی داشته باشند.