مخالفت دروازه بان سابق استقلال با سرمربیگری فاتح تریم

پرویز برومند درباره اوضاع آشفته تیم استقلال پس از استعفای علیرضا منصوریان، اظهار داشت: مشکل استقلال مدیریت باشگاه است، مدیریت باید عوض شود. باید کسی عوض شود که نمی‌تواند یک تصمیم درست بگیرد. مدیریت باشگاهی که نه اول، نه وسط و نه آخر فصل نمی‌تواند مدیریت کند، به چه دردی می‌خورد؟ من حتی وزیر ورزش را هم در این قضیه مقصر می‌دانم، چون نصف ورزش یعنی هوادار را بی‌اهمیت تلقی می‌کند. باشگاه استقلال قدیمی‌ترین باشگاه ایران و پرافتخارترین تیم آسیاست. پذیرفتن بی‌اهمیت بودن آقایان نسبت به این مسائل و آبروریزی که شده، سخت است.

وی افزود: این معضل از طرف مدیریت باشگاه ایجاد شده است. یک باشگاه وقتی باشگاه لقب می‌گیرد که یک هیئت مدیرعامل درست، مدیرعامل را انتخاب کند، مدیرعامل مربی را و مربی هم بازیکن را. در استقلال کدام یک از اینها بوده؟ نظر من این است که استقلال باید خانه تکانی کامل داشته باشد و دوباره متولد شود. باید برای هیئت‌مدیره، مربی، مدیرعامل، بازیکن، آکادمی و ... یک فرد اصلح بگذارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به مطرح شدن گزینه‌هایی مانند فاتح تریم برای نشستن بر روی نیمکت این تیم، خاطرنشان کرد: آقایان الان مدعی هستند فاتح‌ تریم و مربی درجه یک می‌آورند، اما همه اینها «الکی» است. آقایان! با دل و شعور هوادار بازی نکنید. شما الان ادعا می‌کنید که 100 میلیارد بدهکار هستید. می‌خواهید فاتح‌ تریم را بیاورید و 20 میلیارد را هم با آن دور بریزید؟ استقلال به فردی نیاز دارد که از پوست و گوشت و خون این تیم باشد و دلش برای تیم بتپد، نه کسانی که به فکر شهرت و پول هستند. آقایان! بس‌ است دیگر، بروید. همان موقع که فوتسال داشت در کلمبیا قهرمان می‌شد و افتخار می‌آفرید، مُهر باشگاه استقلال را جعل کردند. افتخاری یک افتخار دیگر هم اینجا داشت می‌آفرید! امضا و مهر ایشان را در آکادمی استقلال جعل کردند، اما اهمیتی‌ برای‌شان نداشت.

برومند یادآور شد: امیدوارم شخصی را برای استقلال انتخاب کنند که به داد هواداران برسند. هوادران نمی‌دانند الان چه کسی چه بلایی می‌خواهد سرش بیاورد. استقلال به لحاظ مهره‌ای قهرمان ایران است، اما مدیریت کردن اینها کار دشواری به حساب می‌آید. اگر اوضاع استقلال به همین شکل ادامه پیدا کند، به روزگار خیلی سختی دچار می‌شود. امیدوارم افرادی بیایند که به فکر جایگاه، شهرت، پول و خودشان نباشند. این هواداران حیف هستند. هوادار همه سرمایه‌ یک باشگاه است، اما تنها قشری که کسی در استقلال به فکرش نیست، همین هوادار است.