وقتی استقلال گل زد بازیکنان برای مربی قلب می‌فرستادند!

حسن روشن در خصوص برتری استقلال مقابل سپیدرود رشت، گفت: به نظرم این برد یک شوک مثبت بود و استقلال بهتر بازی کرد.  استقلالی‌ها دیروز طوری بازی کردند که انگار آزاد شده بودند. به نظر من که این تیم استرس نداشت و برعکس بازی‌های گذشته بود. واقعاً تیم بهتر شده بود و من برای اولین بار دیدم نصرالله عبداللهی ایستاده است. اتفاقاً از گل دوم استقلال که داریوش شجاعیان زد خیلی لذت بردم.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسید استقلالی‌ها از نظر روانی آزاد شده بودند و به نظر می‌رسید بچه‌ها اصلاً ناراحت نبودند،من که ناراحتی در چهره آنها ندیدم! یک زمان ممکن است بازیکن ناراحت باشد و بازی کند ولی دیروز استقلالی‌ها اتفاقاً در زمین خوشحال بودند! 

روشن در خصوص اینکه بعد از جلسه کمیته فنی صحبت‌هایی را انجام داد که این استنباط از صحبت‌هایش صورت گرفت که او خواهان حضور مربی داخلی در استقلال است، گفت: من اصلاً چنین حرفی نزدم. من گفتم که مک‌درموت تا پایان فصل سرمربی باشد چون او زیر بیرق یک نفر دیگر بوده و حالا آزاد شده است اتفاقاً او می‌خواهد خودش را نشان دهد. من سه سال پیش گفتم این تیم مربی خارجی می‌خواهد حالا بگویم مربی ایرانی بیاورید.

وی افزود: اعتقادم این است تا زمانی که یک مربی خوب خارجی برای استقلال پیدا شود همین مربی ایرلندی کار را ادامه دهد. من در بازی دیروز دیدم روزبه چشمی وقتی تیم گل می‌زد این مربی را در آغوش می‌گرفت و بازیکنان از کنار خط برای وی قلب می‌فرستادند. مشخص است که او ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است.

روشن در خصوص اینکه تکلیف حضورش در کمیته فنی چه شد، گفت: من دیگر به جلسه کمیته فنی نمی‌روم و با آنها همکاری نمی‌کنم و گفتم که فقط با هیأت مدیره کار می‌کنم. ظاهراً از اینکه گفتم باید قرارداد امضا کنید ناراحت شده‌اند. شنیدم آقایان رفته‌اند و گفته‌اند که روشن بحث مالی دارد ولی هر کسی این کار را کرده وجدان نداشته است. همه می‌دانند من دنبال پول و این مسائل نیستم ولی اعتقادم این است همه چیز باید روی اصول باشد و با همه اعضای کمیته فنی قرارداد امضا شود.