اعلام نشدن فهرست تیم ملی در آستانه دو دیدار دوستانه

 اینکه فهرست تیم ملی اعلام شود و یکی دو روز بعد، یکی دو بازیکن جدید بدون اطلاع رسانی دعوت و رسانه‌ها در محل تمرین تیم ملی متوجه این موضوع شوند، اینکه تمرینات بدون اعلام قبلی آغاز شود و هیچ‌گونه اطلاع رسانی صورت نگیرد، اینکه اردوها شروع می‌شود و کسی چیزی نمی‌گوید در دوران کی‌روش وجود داشته است. هیچ‌گاه در این باره دلیلی اعلام نشده و هیچ دلیلی هم نمی‌توان برای آن پیدا کرد، حتی آنهایی که می‌گویند کی‌روش به دلیل حساسیت بازی‌ها چنین تصمیمی گرفته است - موضوعی که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را به عنوان دلیل پذیرفت-.

این بار هم داستان تکرار شده است. تیم ملی ایران باید 13 و 18 مهر به ترتیب در شهرهای تهران و کازان به مصاف  تیم‌های ملی توگو و روسیه برود. این در حالی است که در فاصله کمتر از یک هفته تا بازی با توگو هنوز به صورت رسمی اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام نشده و فقط مربیانی که در نشست‌های خبری شرکت می‌کنند می‌گویند از تیم ما بازیکنی به تیم ملی دعوت شده یا نشده است. به عنوان مثال رضا مهاجری سرمربی پدیده گفته که دو بازیکن این تیم به اردو دعوت شده‌اند و این در شرایطی است که گفته می‌شود اردوی تیم ملی برپا شده و تمرینات در حال پیگیری است.

اینکه چرا در آستانه دو دیدار دوستانه، فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش مخفی‌کاری می‌کنند مشخص نیست. چه دلیلی برای این کار وجود دارد؟ کی‌روش با این کار چه چیزی را می‌خواهد ثابت کند؟ چرا فدراسیون اصلا می‌پذیرد که سرمربی‌اش هر کاری که می‌خواهد انجام دهد؟ دفعه گذشته هم اردوی تیم ملی آغاز شده بود اما فدراسیون هیچ‌گونه اطلاع رسانی نکرده بود و این بار نیز چنین داستانی تکرار شده است. آیا رسانه‌ها و هواداران نامحرم هستند که این موارد را از آنها پنهان می‌کنید؟ اگر اینگونه است پس چرا در زمان‌های حساس یاد یار دوازدهم می‌افتید؟ پنهان‌کاری کی‌روش و سکوت فدراسیون چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟