طاهری: هیچ چیزی یواشکی در پرسپولیس نداریم

علی اکبر طاهری امروز یک نشست خبری ترتیب داد تا به بعضی مسائل رخ داده در این باشگاه و ادعاهای مختلف پاسخ بدهد.

وی درباره اینکه یک هوادار پرسپولیس بعد از بازی با الاهلی به بازیکنان و بعضی از پرسنل 25 میلیون تومان پول داده است، گفت:  من ادعایی کرده ام و روی آن ایستاده ام که هیچ چیزی یواشکی در باشگاه نداریم. می گویند یک تاجر که در این هم بحث است، به بازیکنان پول داده است. باید بگویم این آدمها همه جا هستند، در تیم هایی مثل بارسلونا، استوک سیتی و چارلتون. اینها هوادار و فن هستند یعنی خیلی متعصب. 

وی افزود: حالا برای ما یک نفر به نام آقای فلان انتخاب می شود که از جیبش پول می دهد. آیا این خوب است یا بد؟

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه چرا این پول به پرسنل باشگاه داده شده است؟ گفت: این بحث برای الان نیست. یکسال و خرده ای است که داده می شود. کسان دیگری هم هستند.

طاهری در واکنش به خبرنگاری که از وی پرسید شما بارها گفته بودید پول کمک به باشگاه ابتدا باید به حساب باشگاه واریز شود؛ چرا شما این پول را در رختکن تقسیم کردید؟ تصریح کرد: اگر هوادار بخواهد آن پول را به باشگاه بدهد بله حرف شما درست است. یک موقع به باشگاه نمی دهد. به خود من بارها گفته اند که نمی خواهیم به باشگاه پول بدهیم بلکه می خواهیم در رختکن این پول و پاداش را به بازیکنان بدهیم.ما اجازه نمی دهیم هیچکس وارد رختکن شود. همان روز که الاهلی را بردیم آنقدر شعف بالا رفت که یک هوادار گفت می خواهم در رختکن پول بدهم. 

وی به کسانی که اطراف پرسپولیس پیدا می شوند و می خواهند وارد رختکن این تیم شوند اشاره کرد و افزود: گاهی اوقات خودمان می ماندیم که اینها چه کسی هستند که می خواهند به رختکن بیایند. در آزادی، درفشی فر و حتی کاظمی هستند کسانی که می خواهند وارد رختکن شوند. حتی گاهی به شدت برای این مسئله درگیر می شوم ولی هرکسی می آید را می فرستم روی سکو.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: به برانکو گفته ایم سیاست این است که هیچکس حق ندارد وارد رختکن شود. وقتی فضا را یک مقدار باز می گذاریم اینجور آدمها می آیند. این یک حریم است و صلاح نیست کسی وارد رختکن شود. خیلی هم به بچه ها و بازیکنان تیم می گوییم. به سرمربی هم گفته ایم هیچکس در رختکن نباشد و اگر دیدی برخورد کن. 

طاهری تاکید کرد: وقتی آنجا (در ابوظبی بعد از بازی با الاهلی) این اتفاق افتاد، آن هوادار گفت می خواهم پول بدهم ولی ما برای پرداخت پاداش به بازیکنان یک روال و سیاست خاصی داریم که هرکسی بر اساس توانایی اش پول می گیرد. یک هارمونی را در توزیع پاداش برقرار کرده ایم. پاداش را بر این اساس بین بازیکنان تقسیم کردیم و رسیدش را به خود آن هوادار دادیم. اینطور نیست که بخواهند پول را به خود باشگاه بدهند.

وی درباره اینکه سه نفر از کارمندان باشگاه 85 میلیون تومان گرفته اند، تصریح کرد: وقتی این خبر آمد، با خودم  بالا و پایین کردم که کارمند کیست. کارمند در ذهن عوام چه تعریفی دارد؟ وقتی یک تیم را با خودمان به سفر می بریم، جایگاه همه مشخص است. وقتی کلمه کارمند می آید مردم فکر می کنند چه «بخور بخوری» است. اتفاقا امروز صبح جایی بودم که می گفتند چه پولهایی گرفته اید! ما از آن آقا گرفتیم، توزیع کردیم و تمام.