مهاجری: استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان این روزها در خواب هستند!

رضا مهاجری درخصوص آخرین شرایط پدیده قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان صحبت‌های زیر را انجام داد.

شرایط تیمتان چطور است؟

ما این روزها تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم و بازی بعدیمان هم خوشبختانه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود. جمعه گذشته هم یک بازی دوستانه مقابل ابومسلم ثامن که در لیگ سه بازی می‌کند انجام دادیم و برای بازی با ذوب آهن آماده می‌شویم.

بازی سختی هم در پیش دارید؟

صددرصد،‌ ذوب آهن تیم خوبی است که مطمئناً مربی خوبی دارد. ما هم تلاش می‌کنیم که با تمرکز کافی پا به مسابقات بگذاریم، اگرچه تعطیلات روی همه تیم‌ها تاثیر می‌گذارد ولی می‌رویم که بهترین نتیجه را بگیریم.

ظاهرا چند بازیکن تیمتان را هم ندارید؟

بله، مرادمند را 4-3 هفته است که در اختیار نداریم و او در بازی قبل بر سر توپ با یک بازیکن حریف زانو به زانو شد. از سوی دیگر معین عباسیان مصدوم است و شاید به این بازی برسد. حسین مهربان هم آسیب دیده است و فریبرز گرامی نیز بازی با تراکتورسازی آ سیب دیده و او نیز چند هفته ای است در تیم ما نیست. این مشکلات ممکن است کار ما را سخت‌تر کند.

شما که در مشهد مشکل زمین تمرین ندارید؟

خدا را شکر از لحاظ زمین مشکلی نداریم و با انتقال بازی‌ها به ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط تیم ما عالی می‌شود.

فکر می‌کنید پدیده را تا چه زمانی می‌توانید در بالای جدول حفظ کنید؟

تا چه  زمانی نمی‌دانم اما با تلاش کار، کار و باز هم کار.ما یک توقعی را به وجود آوردیم که باید از پس این مسئولیت سنگین بر بیاییم هر چند می‌دانم کار خیلی سخت است. شما ببینید سپاهان، ذوب ‌آهن و استقلال این روزها خوب هستند که اگر بیدار شوند کار بالانشینان جدول خیلی سخت است.

به عنوان سوال آخر حتما خبر دارید که وینفرد شفر سرمربی استقلال شده و حضور چنین مربیانی در فوتبال ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ما باید بدانیم برای چه مربی خارجی به فوتبالمان می‌آوریم. ا گر یک نفر مثل برانکو را می‌آوریم که مطمئنا با فوتبال ایران و جو آن آ‌شنا است قطعا می‌توانیم با او کنار بیایم اما یک زمان کی‌روش را می‌آوریم که سطح توقعش بالا است و سختگیر آن زمان است که کارمان سخت می‌شود. شفر مربی خوب و باتجربه‌ای است که مطمئنا اگر ابزار و شرایط را برایش فراهم کنند قطعا می‌تواند به استقلا کمک کند.