دفاع تمام قد یزدانی خرم از میرسلیم

محمدرضا یزدانی‌خرم درباره ارسال نامه به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درخصوص فعالیت‌های مصطفی میرسلیم در فدراسیون نجات غریق اظهار داشت: میرسلیم 28 سال ریاست این فدراسیون را بر عهده داشته و فعالیت‌های بزرگ و وسیعی را در داخل کشور انجام داده است. او علاوه بر این، در کنار 2 رئیس جمهور و 2 پادشاه، عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نجات غریق است  و این مسئله نشان دهنده اهمیت جایگاه او است.

وی افزود: ما باید این جایگاه را تقویت کنیم و برای ایران نگه داریم. به نظر موضوع سن روسای فدراسیون‌ها که در اساسنامه 70 سال اعلام شده، اشتباه است. ما این مسئله را از فدراسیون‌های جهانی والیبال، کشتی و کمیته بین‌المللی المپیک استعلام کردیم و گفتند که چنین چیزی را ندارند. ضمن اینکه حداکثر سن در فدراسیون جهانی نجات غریق هم 90 سال تعیین شده است.

رئیس پیشین فدراسیون‌های کشتی و والیبال گفت: نباید جایگاه میرسلیم در فدراسیون جهانی را از دست بدهیم. من وظیفه داشتم که وزیر ورزش را در این باره راهنمایی کنم.

یزدانی‌خرم در پایان عنوان کرد: باید در فدراسیون‌ها شایسته سالاری وجود داشته باشد. در واقع باید کسانی بر مسند ریاست بنشینند که از قدرت سیاسی، مالی و معنوی بهره ببرند، نه کسانی که توانایی اداره خانه خود را هم ندارند.