مالکیت نفت طلائیه یک ماه دیگر تمدید شد

رضا گل محمدی در نشست خبری امروز تشریح برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی را در دستور کار داشت اما در مورد تیم فوتبال نفت تهران هم اظهار نظر کرد.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بالاخره تکلیف مدیریت و مالکیت نفت تهران چه می شود گفت:  همین الان از جلسه بازپرس شعبه دو دادسرای فرهنگ و رسانه آمدم و خبر داغی دارم. ما یک ماه دیگر جواز مدیریت نفت را تمدید می کنیم تا سهمیه آسیایی نفت حفظ شود.

وی ادامه داد: فرق امسال با سالهای دیگر این است که امسال ناطرین Afc پس از تایید مجوز حرفه ای بودن برای شرکت تیم ها را می دهند و برای جلوگیری از آسیب به فوتبال ایران یک ماه دیگر به مدیران باشگاه فرصت می دهیم.

وی با بیان اینکه برای ارائه مدارک تا ٨ آبان فرصت داریم ادامه داد: من چندین بار عرض کردم و باز هم می گویم ما در مالکیت نفت مسئولیتی نداریم. تیم به هیات واگذاری وزارت نفت واگذار شده و ما تنها ناظر به روند اجرایی هستیم. باید اصلاحاتی صورت گیرد و تمام جوانب رعایت شود و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم دخل و تصرف داشته باشند. ما پا پیش گذاشتیم تا سهمیه ورزش تهران سوخت نشود و ضرر نکنیم.  شرکت نفت به تعهدات دارایی عمل کرد اما در بخش تسویه با بازیکنان و طلبکاران باید کارهایی صورت گیرد.