امیدواری قوچان نژاد به پیروزی در بازی خانگی

تیم هیرنفین پس از برگزاری 2 بازی خارج از خانه یکشنبه آینده در چارچوب هفته نهم اردویژه هلند در ورزشگاه خانگی خود« آبه‌لنسترا » میزبان فیتسه خواهد بود و رضا قوچان‌نژاد، ستاره ایرانی این تیم معتقد است هیرنفین می تواند در این بازی به پیروزی برسد.

رضا منتظر رویارویی با تیمی است که در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از هیرنفین در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

قوچان نژاد در آستانه این بازی گفت: در حال حاضر شرایط تیم ها به هم نزدیک است .فیسته تیم بزرگی است که (این هفته)در لیگ اروپا بازی کردند و از آن بهره بردند. این تیم حریف خوبی است، اما اگر ما خوب کار کنیم می‌توانیم هر تیمی را ببریم. ما در این فصل توانایی های خود را برابر آیندهوون و همچنین یک نیمه‌ مقابل آژاکس نشان دادیم.

مهاجم هیرنفین ادامه داد: ما بازی های خوبی انجام دادیم و من فکر می‌کنم اگر ما خوب و با سازماندهی بازی کنیم وکارهایی را که لازم است، انجام دهیم هر تیمی در ورزشگاه آبه‌لنسترا دچار دردسر خواهد شد.

مهاجم ایرانی هیرنفین با ابراز شادمانی از بازی دوباره در ورزشگاه خانگی گفت: شما برای مردم بازی می‌کنید که همیشه به شما انرژی مضاعف می دهند. این با بازی خارج از خانه کاملا نفاوت دارد. این بازی برای هواداران ما پس از دو شکست ،مسابقه فوق العاده ای خواهد بود. ما می توانیم هواداران خود را راضی کنیم. به این بازی خوشبینیم."