هرآنچه در هفته دوم لیگ بانوان خواهد گذشت

در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم فوتبال سپاهان که با به خدمت کرفتن اکثر بازیکنان آینده سازان (قهرمان فصل قبل) با قدرت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را آغاز کرده است، در جم میهمان یک تیم خوب دیگر مسابقات یعنی پارس جنوبی خواهد رفت. نبرد این دو تیم از ساعت 10 صبح در استادیوم شهید بهشتی به مصاف هم خواهند رفت.

در دیگر دیدار تماشایی این هفته ، تیم ذوب آهن اصفهان که یکی از مدعیان لیگ امسال به شمار می رود در ورزشگاه بهرام عاطف مجموعه شفق به مصاف تیم همیاری آذربایجان غربی خواهد رفت. اصفهانی‌ها که در هفته نخست رقابت شهرآورد اصفهان را به تیم تازه وارد سپاهان واگذار کرده بودند در این هفته به دنبال کسب اولین پیروزی خود هستند و کار آسانی نیز نخواهند داشت.

ورزشگاه تختی شهر خرم آباد نیز در هفته دوم میزبان یکی از رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود، جایی که تیم خیبر این شهر باید به مصاف نماینده استان فارس برود. خیبر خرم آباد که در هفته نخست بر اساس جدول رده بندی باید با تیم آینده سازان میهن نجف آباد مصاف می کرد به دلیل کناره گیری این تیم مسابقه‌اش برگزار نشد.

دختران فوتبال خیبر در واقع امروز نخستین نبرد خود در لیگ برتر امسال را برگزار خواهند کرد. در آن طرف میدان نماینده فارس هفته نخست با دو گل مقابل سنندج مغلوب شده بود و در این مسابقه برای کسب اولین پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت.

تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان که در هفته نخست لیگ برتر شکست سنگینی را متحمل شده بود، این هفته در سنندج میزبان تیم راهیاب است. شهرداری سیرجان نیز که در هفته اول با 5 گل موفق به در هم کوبیدن استقلال اهواز شده بود این هفته در خانه و در استادیوم تختی سیرجان به مصاف تیم پالایش گاز ایلام می رود.

اما در تهران و در زمین چمن هنگام آبفا ، تیم آذرخش تهران مقابل شهرداری بم قرار خواهد گرفت. تیم شهرداری بم همواره یکی از مدعیان اصلی رقابت‌های لیگ برتر بانوان است و به همین دلیل تنها تیم پایتخت نشین این فصل از لیگ، کار سختی مقابل این تیم در هفته دوم خواهد داشت.آذرخشی‌ها در هفته نخست به یک تساوی یک بر یک مقابل تیم ایلام رضایت دادند و تنها یک امتیاز از بازی خارج خانه خود بدست آوردند.

بدین ترتیب در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در فصل 96 ، 6 مسابقه برگزار خواهد شد که در این هفته شهرهای خرم آباد، سنندج، بوشهر، سیرجان، تهران و اصفهان میزبان خواهند بود.

**برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

ساعت 10 صبح

خیبر خرم آباد – نماینده فارس (تختی خرم آباد)

راه یاب ملل سنندج – استقلال خوزستان (ملک نیا سنندج)

فارس حجنوبی جم – سپاهان اصفهان (شهید بهشتی بوشهر)

شهرداری سیرجان – پالایش گاز ایلام (تختی سیرجان)

آذرخش تهران – شهرداری بم ( هنگام آبفا تهران)

ذوب آهن اصفهان – همیاری آذربایجان غربی (فولاد شهر اصفهان)