ویسی: تیم ما صاحب ندارد

عبدالله ویسی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ملوان در جام حذفی در نشست خبری راجع به بازی نکاتی را بیان کرد.

با این برد برگشتیم

شرایط جام حذفی برای ما شرایط خاص و ایده آلی بود که تیم مان را به بازی ها برگردانیم. از تمام بازیکنانمان استفاده کردیم و بازی را جدی گرفته بودیم و توانستیم در دقایقی که می توانستیم به آنها ضربه بزنیم و امیدوارم در لیگ برتر هم به موفقیت برسیم. ملوان را می‌شناختم و این تیم خیلی فیزیکی است و  بازی تیم های لیگ یکی را دنبال می‌کنم. ملوان تیم خوبی است که در ضربات ایستگاهی خوب کار می کند. آنها روی ضربه ایستگاهی هم نزدیک بود به ما گل بزنند.

مشکل روحی و روانی داریم

باشگاه ما صاحب ندارد و بلاتکلیف هستیم. البته سه روز است که تیم به دست موسوی افتاده و بازیکنان کمی جان گرفته اند و از شانس ملوان هم به این تیم خوردیم. باید بازیکنان من به شرایط ایده آل برگردند. توان فنی و بضاعت ما همین است و با این شرایط نمی توانیم بازیکن جدید جذب کنیم. باید تیم مان تقویت شود.

20 بازیکن از دست داده ام

باید دید موفقیت را چه تعریف می‌کنیم. وقتی به صبا رفتم، گفتند تیم را در لیگ نگه دارید و من هم تیم را در لیگ برتر حفظ کردم و این یعنی موفقیت. در تیم پیکان هم بودم تیم را حفظ کردم و بعد از جدایی من این تیم سقوط کرد. در استقلال خوزستان قهرمان شدیم. سپاهان وقتی من بودم ششم بود و بعد از جدایی من تیم یازدهم شد. در استقلال خوزستان امسال هم ۲۰ بازیکن از این تیم جدا شده اند و ماندنش در لیگ برتر یعنی موفقیت و ما تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ نگه داریم و می‌توانیم به لیگ برتر برگردیم.