میزان بدهی های باشگاه استقلال مشخص شد

با توجه به بحث های مطرح شده در نهایت نمایندگان ایرانی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تنها تا فردا فرصت دارند که بدهی های خود را پرداخت و یا رضایت شاکیان را جلب کنند تا بر این اساس مجوز حضور در این رقابت ها را بدست بیاوردند که بدون شک باشگاه بزرگی همچون استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و این باشگاه باید پرداخت بدهی و یا رضایت شاکیان را جلب کند تا احتمال حذف آن از آسیا از بین برود.

به هر ترتیب تعداد طلب کاران باشگاه استقلال حدود 30 نفر اعلام شده و میزان بدهی این باشگاه هم 3/5 تا 4 میلیارد برآورد شده است که باشگاه استقلال باید آن را پرداخت و یا در نهایت رضایت شاکیان را جلب کند.

در میان تمام مباحث مطرح شده طبق اعلام یک منبع آگاه کار گروهی برای رفع مشکلات این باشگاه تشکیل شده که در نهایت قرار است تمامی باشگاه های بدهکار با ارائه تعهد مشکلی برای حضور دررقابت های لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند و به نوعی حضور نمایندگان ایرانی در آسیا تا 90 درصد قطعی است .

به این ترتیب باشگاه ها پیگیر رفع بدهی های خود هستند اما از طرفی فدراسیون فوتبال هم برای حذف نشدن این باشگاه ها از آسیا انجام اقداماتی را در دستور کار قرار داده است .