کسب سومین ستاره آسیایی استقلال

حسن زمانی درباره برد استقلال مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار خوبی را از همه بازیکنان و کادرفنی نظاره گر بودیم و بایت این پیروزی به همه اعضای تیم و هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند تبریک می‌گویم.

او درباره اینکه داور بازی گل امید ابراهیمی را مردود اعلام کرد گفت: پنالتی بازیکن تیم ما صددرصد گل بود و داوران باید به اشتباه خود پی ببرند و گل مردود شده را به ما برگردانند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حضور شفر در راس کادرفنی استقلال بیان کرد: همان طور که از روز اول اعلام کردم شفر سرمربی خوب و بزرگی است و او این توانایی را دارد که استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند. بدون شک با حضور شفر، تیم استقلال تا هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر جزء سه تیم اول و در جمع مدعیان خواهد بود.

زمانی همچنین درباره بازی دیروز استقلال و نفت تهران افزود: بدون شک بازیکنان تیم ما در بازی دیروز ۱۲ فرصت صددرصد گل را داشتند که این اتفاق برای تیمی همچون استقلال بسیار عالی است و امیدوارم بازیکنان با حضور شفر همین روند را در پیش بگیرند و بتوانند بهترین نتایج را برای تیم رقم بزنند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه با پیگیری مسئولان فدراسیون، وزرات ورزش و جوانان و افتخاری، استقلال مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که با توافق و پرداخت بدهی‌ها بتوانیم شاهد حضور تیمی بزرگی همچون استقلال در رقابت‌های آسیایی باشیم. همچنین این امید وجود دارد که استقلال با حضور در رقابت‌های آسیایی سومین ستاره را روی پیراهن خود قرار دهد.

زمانی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در روز‌های آینده و با حضور شفر می‌تواند بهترین نتایج را کسب کند و بدون شک جایگاه تیم به بالای جدول می‌رسد. جا دارد در میان از هواداران استقلال که از تیم حمایت می‌کنند و بازیکنان را در ورزشگاه تنها نمی‌گذارند تشکر ویژه‌ای داشته باشم چرا که دلگرمی آن‌ها به اعضای تیم باعث شده تا بازیکنان و کادر فنی هم بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.