نقدی زاده با بیان این مطلب به همراهان نیوزافزود : مهم این است که ما خوب بازی کردیم و خوب نتیجه گرفتیم ووقتی مردم فوتبال زیبا نبینند انتقاد می کنند و حرف های زیادی دارند که که می خواهند به مسئولین برسانند، هرکسی دوست دارد تیمش برنده شود من یکی از کارهای سازمان لیگ را تحسین می کنم این که مسابقات را تند تند برگزار می کنند مثل رئال مادرید وبارسلونا که می بینیم چقدر بازی می کنند ولی توی ایران این اتقات کم رخ می دهد.

وی گفت: جا دارد یک تشکر ویژه ازهواداران پرسپولیس داشته باشیم با این که باختند هیچگونه فحاشی به ما نکردند.

وی درخصوص بعضا خالی بودن سکوهای ورزشگاه ها بیان کرد: ما وقتی جام جهانی نرفتیم باعثشد مردم با فوتبال قهرکردند و به استادیوم نمی آمدند ولی یک بازی خوب و جذاب باعثمی شود حتی در این هوای سرد به استادیوم بیایند.

نقدی زاده تصریح کرد: تیمهای ما احتیاج به آرامش دارند که این آرامش باعثشد ما برنده شویم وما باید مردم را بیشتربا فوتبال آشتی دهیم. من متاسفم که طرفداران تراکتور دارند کم می شوند بخاطر اینکه مساحت چند کیلومتری را تا ورزشگاه پیاده طی می کنند.

رییس کانون هواداران استقلال در پایان گفت: باید خدمات به مردم وتماشا گران بدهیم تا راحت ایاب و ذهاب داشته باشند که اگر درب مترو آزادی هم به استادیوم باز بشود تماشاچی ها بیشترمی شوند.