نقشه شفر برای رسیدن استقلال به وضعیت ایده ال+عکس

برگزاری اردو با گذشت تنها 11 هفته از شروع لیگ و در فاصله کمتر از یک ماه تا نیم فصل تصمیم دور از انتظاری بود که وینفرد شفر اتخاذ کرد اما این سرمربی آلمانی تصمیم دارد تا پایان نیم فصل اول و در آستانه 4 دیدار باقی مانده، تمامی امتیازات ممکن را جمع آوری کند و به همین جهت ترجیح داد تا در تعطیلی کوتاه لیگ برتر اردوی آماده سازی خود را دور از تهران برگزار کند.

 

-

 

شفر برای به دست آوردن 12 امتیاز از دیدارهای باقی مانده نیم فصل، نیاز به تزریق تفکرات خود به استقلال دارد و این موضوع مطمئنا در شرایطی که آبی پوشان در اردو حضور دارند و تمام تمرکز خود را بر روی تمرینات گذاشته اند، در دسترس به نظر می رسد. شفر در این مدت نشان داده که از وضعیت بدنی بازیکنان استقلال ناراضی است و به همین دلیل بخش اعظمی از تمرینات استقلالی ها در کیش به تمرینات بدنی اختصاص دارد. وضعیت ایده آل بدنی، موضوعی است که شفر برای انجام پرس شدید در جریان بازی به آن نیاز دارد و سرمربی آلمانی استقلال این موضوع را در راس اهداف خود قرار داده است.

 

 

دیگر برنامه شفر برای تمرینات استقلال، تغییر سبک بازیکنان به فوتبال یک ضرب و افزایش سرعت انتقال توپ میان آبی پوشان است. اتفاقی که شفر در تمرینات با فریاد آن را از بازیکنان می خواهد تا بتواند سبک بازی آبی پوشان را تغییر دهد.

 

 

شفر برای کسب نتایج و رضایت هواداران استقلال نیاز دارد تا از جزیره کیش دستاوردهای قابل قبولی داشته باشد و تمامی خواسته های خود را به عنوان سوغات از کیش به تهران بیاورند.