کری مربی پرسپولیس برای خلیل زاده

ایگور پانادیچ درمورد مسابقه بوکس با شجاع خلیل زاده گفت: از نظر من شجاع خلیل زاده نمی تواند در مسابقه بوکس شکستم بدهد و برنده اصلی این مسابقه ایگور است.البته ما با این مسابقه جو دوستانه ای در تیم ایجاد کرده ایم و همیشه در مراحل سخت حامی یکدیگر خواهیم بود.

وی افزود: 11 هفته از مسابقات لیگ برتر به پایان رسیده است و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر شایستگی اش را نشان داده و با توجه به عملکردی که داشتیم امسال هم به عنوان قهرمانی دست خواهیم یافت.

پانادیچ ادامه داد: تصمیم خودم را در مورد بیرانوند گرفتم و همیشه حامی او بوده و هستم.او بهترین دروازه بان آسیا است و عملکرد خیلی خوبی داشته است.البته مخالف جدایی بیرانوند از پرسپولیس هستم و نباید شرایط را طوری رقم بزنیم که او از جمع سرخپوشان جدا شود.

مربی پرسپولیس اظهار داشت: باید از شجاع خلیل زاده در این مورد سوال کنید که فکر می کنه از نظر فیزیکی قوی تر از همه است.اما به او گفتم همه چیز به نیرو نیست و باید از مغز هم باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه آیا توان شکست دادن مایک تایسون قهرمان بوکس جهان را دارد گفت: (خنده) با مایک تایسون نمی توان شوخی کرد و بدون شک در مسابقه بوکس از او شکست خواهم خورد.