شهباز زاده شاگرد قلعه نویی می شود؟

سعید آذری درمورد شایعه جذب سجاد شهباززاده از استقلال گفت: ما براساس نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال به طور رسمی به باشگاه استقلال نامه زدیم و خواهان جذب سجاد شهباززاده شدیم و شرایط دیگری هم در این مورد نمی‌پذیریم و قصد تبادل بازیکن با استقلال را نداریم. ما شنیده‌ایم که شهباززاده در لیست فروش استقلال قرار گرفته و به همین دلیل به دنبال جذب او به طور رسمی بوده‌ایم که تا امروز از باشگاه استقلال هیچ پاسخی به نامه ما داده نشده است. 

آذری در مورد حضورش در کمیته خبرگان ورزش کمیته ملی المپیک عنوان کرد: کمیته ملی المپیک با توجه به ماهیت المپیک به دنبال باشگاهی بودند که تعریف جامعی از ساختار باشگاه داشته باشد و بر این اساس مدیرعامل باشگاه ذوب آهن را انتخاب کردند زیرا قرار بود که نماینده باشگاهی در این مجمع حاضر شود که تعریف کاملی از ورزش داشته باشد و یک باشگاه تک رشته‌ای نباشد که خوشبختانه باشگاه ذوب آهن یک باشگاه به طور کامل است و رشته‌های مختلف در بانوان و آقایان را هم دارد و من هم به عنوان نماینده باشگاه ذوب آهن در این مجمع شرکت می‌‌کنم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آ‌هن اصفهان درمورد اینکه گفته می شود صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک خواهد شد و ظاهرا این مساله از قبل تعیین شده است عنوان کرد: کسانی که باشگاه ذوب آهن را برای حضور در این مجمع انتخاب کرده‌اند یکی از عوارضش همین استقلال رای باشگاه بوده است. من در این مجمع به صورت دستوری یا سفارشی رای نخواهم داد. البته  پیش از هر انتخاباتی حتی انتخابات ریاست جمهوری هم شایعات داغی مطرح می‌شود.