ستاره سابق پرسپولیس: علیپور باید به تیم ملی دعوت شود

حامد کاویانپور در مورد پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و قهرمانی مقتدرانه این تیم در نیم‌فصل لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم برتر زمین بود هرچند صنعت نفت هم دست و پا بسته نبود.

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه محکوم به این است که با این کیفیت و شرایط بازی کند. جایگاه پرسپولیس در ایران همیشه باید اول باشد و امیدوارم که در آسیا هم این اتفاق رخ بدهد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گروه این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه امسال نسبت به سال گذشته ساد‌ه‌تر است اما این مسائل در فوتبال جایگاهی ندارد چون همه تیم‌ها برای موفقیت تلاش می‌کنند.

کاویانپور در مورد اینکه چرا به اندازه سمت چپ پرسپولیس که فوق‌العاده فعال است، جناح راست این تیم فعال نیست، خاطرنشان کرد: در سمت چپ بازیکنی مانند وحید امیری بازی می‌کند که فوق‌العاده است. حتی انصاری هم در زمان حمله بازیکن خوبی است. در جناح راست ماهینی بیشتر خصوصیات دفاعی دارد تا هجومی ضمن اینکه برای مثال در بازی شب گذشته مسلمان هافبک راست بود که نتوانست در حرکات «لب خط» خوب باشد. البته این مسئله طبیعی است چون مسلمان بازیکن لب خط نیست و در مرکز زمین عملکرد خوبی دارد.

وی درباره عملکرد بشار رسن هم گفت: قبلا گفته‌ام که بشار چه بازیکن باکیفیتی است. این مسئله در تمام بازی‌هایی که بشار به میدان می‌رود قابل مشاهده است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس افزود: مسئله مهمی که در پرسپولیس برانکو وجود دارد این است که تیم هم بازیکنان فنی خوبی دارد و هم بازیکنانی که از نظر اخلاقی هم مثبت هستند. قبلا بازیکنان زیادی در پرسپولیس بودند که از نظر فنی خوب بودند اما خودشان و تیم را به حاشیه می‌بردند. امثال امیری، بشار، محرمی، انصاری و ... بازیکنانی هستند که از نظر اخلاقی می‌‌توانند برای فوتبال ایران الگو باشند.

کاویانپور در خصوص عملکرد علی علیپور در پرسپولیس عنوان کرد: علیپور در بهریتن شرایط خودش به سر می‌برد و باید به تیم ملی دعوت شود. علیپور بهترین مهاجم لیگ ایران است و باید با دعوت شدن به تیم ملی ببینیم که همین عملکرد را در تیم ملی خواهد داشت یا خیر. علیپور آقای گل فوتبال ایران است و حضور در تیم ملی را حق خودش می‌داند، به قول معروف الان وقتش است که به تیم ملی دعوت شود. علیپور یک مهاجم شش دانگ است که باید خودش را در تیم ملی هم ثابت کند.