کرار جاسم: کمالوند برود ما هم می‌رویم

جاسم کرار بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهارداشت: بازی خوبی انجام دادیم،پرسپولیس نه تنها تیم بزرگی است بلکه از مربی بزرگ و با تجربه ای هم بهره می برد.نظر دوم من اینست که کمالوند بهترین مربی‌آسیاست. از خدا می‌خواهم که در مرحله بعدی هم پیروز شویم. ما تا آخر با تمام وجود از کمالوند حمایت می کنیم. اگر او برود ما هم می‌رویم و اگر بماند ما هم می‌مانیم. تیم صنعت نفت آبادان برای ما مثل یک خانه است و اگر یک مسئول بزرگی مثل کمالوند از این تیم جدا شود ما هم جدا می شویم زیرا او تنها بخاطر پول های ما است که دست به چنین کارهایی می زند. اگر قرار است با فسخ قراردادمان ما را جریمه کنند هیچ مشکلی نداریم آن را می پذیریم.

او در ادامه گفت: ما آمده‌ایم به این شهر تا برای مردم این شهر بازی کنیم چرا که من عرب هستم و اکثر مردم آبادان هم عرب هستند. من برای آبادانی‌ها می‌جنگم. اگر هم قرار باشد بدون پول بازی می کنم با این قضیه به راحتی کنار می‌آیم. ولی بهتر است باشگاه به بازیکنان و کادر فنی احترام بگذارد. اگر قرارباشد جریمه شویم هیچ مشکلی نیست.

جاسم درمورد اینکه کمالوند بعد از استعفا گفت بازیکنان زیر و بم مشکلات باشگاه را می‌گویند،گفت: من درباره این موضوع صحبتی نمی‌کنم، به هر حال باشگاه مشکلات خاص خودش را دارد و همه مردم آبادان می‌دانند که این باشگاه چقدر مشکل دارد.

قضاوت داور عالی بود

کرار در رابطه با داوری بازی گفت: داور بسیار عالی قضاوت کرد.

او در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی به قضاوت داور اعتراض داشت، اظهار کرد: سیدجلال حسینی بازیکن بزرگی است و اگر هم اعتراض هایی را در طول بازی به داوری مطرح می کرد بهتر بود به نظر او احترام می گذاشت. ضمن اینکه تیم پرسپولیس از کاپیتان خوبی بهره می برد و باید به او افتخار کند.

هافبک تیم نفت‌آبادان در پایان گفت: تنها هدف شما خبرنگاران به دنبال این هستید که من را همیشه با سئوال کردن به حاشیه ببرید.