برانکو: خیلی غمگین و ناراحتم/ داور عالی قضاوت کرد

برانکو در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: از نتیجه دیروز خیلی غمگین و ناراحتم ما نتوانستیم از این مرحله بگذریم البته نمی‌توانم از بازیکنانم عصبانی باشم. 

وی ادامه داد: ما دیروز بهترین پنالتی‌زنان را انتخاب کردیم اما فوتبال همین است. البته من به نفت آبادان بابت نتیجه‌ای که گرفت تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

برانکو درباره ا ینکه ایا بازهم به منشا و علیپور پنالتی می‌دهد یا خیر اظهار داشت: بله چرا ندهم؟ چرا که بازیکنان بزرگ دنیا هم مثل مسی و رونالدو پنالتی خراب می‌کنند. 

سرمربی پرسپولس درمورد حواشی قبل از بازی هم خاطرنشان کرد: همه این مسائل فاکتورهای به هم زدن تمرکز ما را داشت اما ما دنبال توجیه نیستیم. ما باید همه انگیزه را برای کسب نتیجه جمع می کردیم و نباید به دنبال جمع کردن بهانه باشیم. 

وی درباره حمایت هواداران از پرسپولیس هم اظهار داشت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم چون آنها مهمترین موضوع هستند و به خاطر آنها خیلی ناراحت هستم آنها همیشه یار ثابت ما بودند و از آنها عذرخواهی می‌کنم که شادشان نکردیم اما فوتبال همین است و پیش می‌آید. 

برانکو درباره قضاوت داور بازی دیروز هم خاطرنشان کرد: داور عالی قضاوت کرد. او در سطح بزرگترین داوران جهان قضاوت کرد. نظر من این است. این حرف را جدی می‌گویم. حالا اگر بازیکنی حرفی زده هر کسی نظر خودش را دارد. احتمالا داور هم مثل بازیکنان فکر نمی‌کرد. 

وی درباره رفتن چوک هم گفت: او پنج‌شنبه می‌رود و برادرم جمعه به ایران می‌آید.