واکنش عضو هیئت مدیره پرسپولیس به احتمال ترانسفر شدن طارمی

محمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ،درباره پول‌های گمشده هدایتی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: هدایتی لیست پول‌های اهدایی اش را  به باشگاه ارائه کرده است و چند نفر از کارمندان باشگاه در حال بررسی این لیست هستند.

تکلیف پول‌های اهدایی هدایتی را مشخص می‌کنیم

او ادامه داد: ما پیگیر هستیم تا تکلیف پول‌هایی که به حساب باشگاه واریز نشده است را مشخص کنیم. همچنین نتیجه بررسی‌ها را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

بعید می‌دانم پول هدایتی در باشگاه هزینه نشده باشد 

حاج بیگی درباره ارزیابی اش از اظهارات طاهری و هدایتی در یک برنامه ورزشی بیان کرد: هدایتی ادعای مطرح کرده است که باید این موضوع ثابت شود. طاهری هم پول‌های اهدایی را برای باشگاه هزینه کرده است و لیست مالی باشگاه شفاف است. بعید می‌دانم طاهری پول اهدایی به باشگاه را در جای دیگری هزینه کرده باشد چرا که کارمندان بخش مالی باشگاه اظهارات مدیرعامل سابق را تایید کردند.

قرارداد برانکو هفته آینده تمدید می‌شود 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو گفت: اگر قرارداد برانکو امروز یا فردا تمدید نشود در آن صورت هفته آینده قرارداد این مربی را تمدید می‌کنیم.

بعید می‌دانم طارمی به باشگاه قطری انتقال یابد 

او درباره احتمال انتقال طارمی به یکی از تیم‌های قطری تصریح کرد: بعید می‌دانم این انتقال صورت بگیرد. همچنین صحبتی در این باره نشده است.

حاج بیگی درباره زمان حضور مسئولان ریز اسپور ترکیه در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قرار است آن‌ها به باشگاه پرسپولیس بیایند و پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه در این مورد اطلاع دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی بیان کرد: بدشانسی و خستگی بازیکنان باعث شد که تیم با شکست برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی کنار برود.

برانکو به صورت عمد باعث شکست تیم ما نشده است 

او درباره اینکه هیئت مدیره تذکری به برانکو درباره حذف از جام حذفی نمی‌دهد، تصریح کرد:  برانکو به صورت عمد باعث شکست برابر صنعت نفت آبادان نشده است. او بیشتر از بازیکنان ناراحت شد و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کند. تیم صنعت نفت آبادان هم خوب بازی کرد و در نهایت توانست در ضربات پنالتی تیم ما را شکست بدهد.

برانکو باید نظر نهایی برای شکایت از داور بازی بدهد 

حاج بیگی درباره اظهارات کاپیتان پرسپولیس بابت شکایت از داور بازی اظهار کرد: متاسفانه داور بازی یک پنالتی را به نفع تیم ما نگرفت.  برانکو  در مورد شکایت از داور بازی نظر نهایی را می‌دهد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه آلودگی هوا در نتیجه بازی تاثیر گذار بود یا نه؟ بیان کرد: تیم صنعت نفت آبادان هم در هوای آلوده بازی کرد و این موضوع نمی‌تواند توجیه خوبی برای شکست باشد.

او در پایان درباره اینکه برانکو در جام حذفی موفقیتی کسب نکرده است، خاطر نشان کرد: برانکو تا قبل از بازی با صنعت نفت آبادان بهترین مربی بود، اما بعد از این بازی همه از عملکرد او انتقاد کردند.  با یک باخت نمی‌شود عملکرد برانکو را زیر سئوال برد.