اعتراض شدید تارتار به داوری بازی پیکان

از سالن کنفرانس ورزشگاه شهرقدس تارتار در پایان مسابقه خطاب به خبرنگاران گفت: در رابطه با بازی باید عرض کنم که ما نیمه اول خیلی بهتر از پیکان بودیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم طبیعی بود که تیم میزبان بخواهد بازی مستقیم کند و ما هم برای این نوع بازی حریف برنامه داشتیم اما در صحنه ناهماهنگی های درخط دفاعمان به وجود آمد و صحنه مشکوکی که قبل از گل به وجود آمد بازی خطرناک از سوی بازیکن حریف ایجاد شد و در نهایت آنها به گل رسیدند. باتوجه به اینکه به تساوی دست پیدا کرده بودند می خواستند برنده بازی باشند و فشار بیشتری روی ما داشتند.


او سپس حرف هایش را به سمت اشتباهات داوری برد و گفت: ما تغییر سیستم دادیم و توانستیم پیکان را کنترل کنیم. در یک لحظه صحنه مشکوک پنالتی – اخراج به وجود آمد که من صحنه را ندیدم ولی معتقدم ما انسان ها در این دنیا و دنیای دیگر باید تاوان کارهایی که انجام دادیم را پس بدهیم حالا چه خوب باشد و چه بد. اگر داور درست قضاوت کرده باشد که از او تشکر می کنیم، اگر هم نبوده مثل همه داورانی که در گذشته برای ما ناعادلانه سوت زدند این داور هم به آن لیست اضافه می شود و ما از او نمی گذریم. همین چیزی که اینجا گفتم را هم به داور بازی اعلام کردم و گفتم اگر درست قضاوت کردید دست شما درد نکند بالاخره آن تیم هم حق دارد ولی اگر ناعادلانه بوده (ما باید فیلم را ببینیم و بعد قضاوت کنیم) باید جواب پس بدهید چه این دنیا و چه آن دنیا. همه باید جواب پس بدهند چه من مربی و چه داور.


تارتار در پاسخ به این سوال که پارس چه شرایطی را در حال حاضر دارد گفت: ما در این دو بازی گذشته به اتفاق همکارانمان به این نتیجه رسیدیم که باید تلاشمان را بیشتر کنیم و به صورت مساوی نمی شود با تیم های دیگر تلاش کرد.باید با این شرایطی که وجود دارد به نوعی بجنگیم. باید جنگید و نمی شود درست پیش رفت. باید تلاش کنیم تا خیلی از معضلات را با تلاش خودمان مرتفع کنیم.


سوال بعدی از سرمربی پارس درباره خریدهای نیم فصل بودکه وی چنین پاسخ داد: ما باید بازیکنانی که مدنظرمان است را پیدا کنیم، همه بازیکنان با تیم هایشان قرارداد دارند. یک تعداد از تیم ها برای سقوط نکردن می جنگند و یک تعداد هم برای کسب سهمیه و قهرمانی؛ همه به بازیکنان خوبشان نیاز دارند. اگر بتوانیم از بازیکنان خودمان بهتر پیدا کنیم قطعا جذب خواهیم کرد در غیراینصورت با این تیمی که فراتر از انتظار تا به اینجا ظاهر شده ادامه خواهیم داد.


آخرین جمله این مربی هم ابراز رضایت از نتیجه تیمش بود. تارتار گفت: ما از بازیکنانمان راضی هستیم و داریم خوب کار می کنیم، بالاخره بازی در زمین پیکان تیم چهارم جدول ساده نیست و پیکان امسال تا حالا در ورزشگاه خودش شکستی نداشته است. ما کارمان را درست پیش می بریم و از همه بازیکنانمان راضی هستیم و تشکر می کنیم که تیم همه دارند کارشان را به درستی انجام می دهند انتظارات باید از تیم منطقی باشد.