برایم مهم نیست در قفس مبارزه کنم یا رینگ!

امیر علی اکبری در خصوص تعوبق نخستین مبازه خود در سازمان ACB اظهار داشت: قرار بود اولین مبارزه من در این سازمان با یک فایتر روسی باشد که متاسفانه او خودش را به مصدومیت زد تا مقابل من قرار نگیرد. به هر حال این مبارزه کنسل شد و قرار است حریف بعدی به زودی مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه به احتمال فراوان مبارزه بعدی هم با فایتری از کشور روسیه خواهد بود، افزود: به احتمال فراوان جایگزین حریف قبلی هم باید از کشور روسیه باشد اما محل مبارزه هنوز مشخص نیست.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که آیا برای پیگیری تمرینات به تایلند سفر می کند یا خیر، گفت: فعلا در ایران هستم و تمریناتم را زیر نظر علیرضا استکی پیگیری می‌کنم و از شرایط هم بسیار راضی هستم.تا برگزاری نخستین مبارزه در ACB قطعا در ایران می مانم تا ببینم بعد از آن خدا چه می خواهد.

نایب قهرمان MMA جهان ضمن بیان این مطلب که از این پس مبارزات او در قفس برگزار می شود، اظهار داشت: زمانی که وارد MMA شدم 2 مبارزه ابتدایی را در قفس برگزار کردم و بعد از آن وارد رینگ شدم.البته در سازمان ACB تمام مبارزات در قفس برگزار می‌شود اما برایم مهم نیست در کجا مبارزه کنم، مهم این است که در هر مبارزه پیروز شوم جای پای خودم را در این سازمان سفت کنم.